خبرهای داغ:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار خبر داد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در صالح‌آباد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار گفت: 23 اسفند ماه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام در پارک شهدای گمنام صالح آباد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۹۸۵۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، زکریا اسدی با بیان اینکه شهر صالح‌آباد شهرستان بهار در سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) میزبان شهدای گمنام است، اظهار داشت: شهدای گمنام صالح‌آباد امروز ساعت 16 وارد روستای همه کسی شده و برای نماز مغرب و عشا وارد روستای زاغه می‌شوند.

وی با بیان اینکه ساعت 21:30 مراسم وداع با شهدا در صالح آباد برگزار می‌شود، ادامه داد: فردا 23 اسفند ماه ساعت 9 صبح مراسم تشییع و تدفین این شهیدان والامقام در پارک شهدای گمنام صالح آباد برگزار می‌شود و فردا شب نیز مراسم گرامیداشت یاد شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

اسدی در خصوص شهدای شهر مهاجران نیز گفت: امروز ساعت 15 بعدازظهر دو شهید گمنام وارد روستای کوشک آباد شده و یادواره شهدا در این روستا برگزار می‌شود.

وی افزود: ساعت 17 عصر نیز در یادواره شهدای روستای راه هموار، شهدای گمنام میهمان مردم این روستا خواهند بود و برای نماز مغرب و عشاء در یادواره شهدا مردم شهرلالجین از شهدا استقبال می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار ادامه داد: در ساعت 21 شب نیز مراسم وداع با شهدا در شهر مهاجران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال مردم روستای رایکان از پیکر شهدا در همایش فاطمیون بهار ادامه داد: ساعت 14:30 پیکر شهدا به مهاجران منتقل شده و تشییع و تدفین ساعت 15:30 بعدازظهر در پارک شهدای گمنام مهاجران برگزار می‌شود.

اسدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: نباید بگذاریم که یاد و خاطره شهدا فراموش شود، چراکه ما هر چه داریم به مدد خون همین شهیدان است و هدف ما از این مراسم این است که روستاها نیز از عطر شهدای گمنام بی نصیب نمانند و به همین جهت شهدا به روستاهای بزرگ نیز منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات