خبرهای داغ:
پس از ۲۹سال رخ داد

بازگشت چهارمین سلحشور از تبار راست‌قامتان

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از بازگشت پیکر مطهر شهید «آزادبخت» پس از ۲۹سال به وطن خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۸۶۸۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
بازگشت چهارمین سلحشور از تبار راست‌قامتان

محمدجعفر زمردیان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان از بازگشت پیکر شهید آزادبخت پس از ۲۹ سال خبر داد و اظهار داشت: در آستانه سال نو پیکر چهارمین سلحشور از تبار راست قامتان استان به وطن بازگشته تا پیش تر از بهار جان‌های به خواب رفته را بیدار کند.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید بزرگوار در جریان تفحص در منطقه حاج عمران توسط جستجوگران نور تفحص شده بود که به دلیل نداشتن مدارک شناسایی به ستاد معراج شهدای کشور منتقل و از طریق آزمایشات دی ان ای هویت وى مشخص شد.

نماینده کمیته جستوجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: پیکر شهید «آزادبخت» در۲۳ اسفند ماه همراه با پیکر۱۱ شهید گمنام وارد استان شده و پس از انجام تشریفات بر دستان پرمهر مردم تویسرکان تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.

وی یادآور شد: شهید «آزادبخت» متولد سال۴۱ در تویسرکان بوده که در سال‌های دفاع مقدس به مناطق عملیاتی اعزام و سرنجام در سال ۶۵ در منطقه عملیاتی به درجه رفیع شهادت نایل شده و چهارمین شهید مفقودالجسد استان است که پس از شهیدان «امیر مسعود محمدزاده»، «محمد نجفی» و «جابرشیرزادی» در سال ۹۴ به وطن بازگشته است.

گفتنی است؛ ظهر امروز مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تویسرکان، نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین با حضور در منزل شهید خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید را به خانواده معزز وی اطلاع دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات