خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

اطاعت از ولایت و دشمن‌ستیزی از ملاک‌های فرد اصلح است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اعتقاد به جهاد با کفار و منافقین و سازش‌ناپذیری، برائت از دشمن، حرکت پشت سر رهبری و دشمن‌ستیزی از ملاک‌های اصلح است.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۳۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار داشت: هفتم اسفند روز مهم و سرنوشت‌سازی است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان افزود: دشمنان انقلاب و نظام همیشه به دنبال فرصتی هستند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند و شکست‌های گذشته خود را جبران کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: انتخابات فرصت مناسبی است تا با استفاده از فضای انتخاباتی کشور و ایجاد تفرقه به اهداف شوم خود دست یابد.

وی با بیان اینکه انتخاب آگاهانه و با بصیرت مردم دشمنان را بار دیگر ناکام خواهد کرد، گفت: مردم باید با توجه به ملاک‌های اصلح کسی را به مجلس بفرستند که دلسوز انقلاب و مردم باشد.

رضوی‌راد با استناد به آیات قرآن یادآور شد: در قرآن کریم 14 ملاک برای انتخاب نماینده اصلح بیان شده است.

وی ادامه داد: تقوا(سوره حجرات آیه 13)، امانتداری و درستکاری(سوره قصص آیه 26)، ترجیح دادن دیگران بر خود(سوره حشر آیه 9)، تلاش برای ایجاد برادری در جامعه (سوره حجرات آیه 10)، اعتقاد به نصرت و یاری خدا (سوره انفال آیه 62) و توجه به امر به معروف و نهی از منکر (سوره آل عمران آیه 110) از ملاک‌های فرد اصلح است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: علم و تخصص (سوره بقره آیه 247)، ایمان و توکل به خدا و توجه به نماز و انفاق (سوره انفال آیه 2-4)، پرهیز از ولخرجی و اسراف (سوره اسراء آیه 27) و جهاد در راه خدا با اموال و جان (سوره صف آیه 10-11) نیز از ویژگی‌های نماینده اصلح است.

وی افزود: اعتقاد به جهاد با کفار و منافقین و سازش‌ناپذیری (سوره تحریم آیه 9)، برائت از دشمن (سوره ممتحنه آیه 4)، حرکت پشت سر رهبری (سوره حجرات آیه 1) و دشمن‌ستیزی (سوره فتح آیه 29) از دیگر ملاک‌های اصلح است.

رضوی‌راد اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر هفتم اسفند ماه با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان انقلاب اسلامی خواهد زد و با حضور منسجم خود و انتخاب افراد اصلح موجبات خرسندی امام زمام (عج)و نائب بر حق ایشان را ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات