خبرهای داغ:
نماینده بسیج دانشجویی کل کشور:

دشمن به دنبال نفوذ از دریچه انتخابات است

نماینده بسیج دانشجویی کل کشور با بیان اینکه دشمن سه خط نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را در کشور ما دنبال می‌کند، گفت: دشمن به دنبال نفوذ از دریچه انتخابات است.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۸۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سجاد ریحانی امروز در نشست سیاسی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به طرح مسئله نفوذ از دریچه انتخابات بیان داشت: دشمن سه خط نفوذ در کشور ما را دنبال می‌کند.

وی افزود: این سه خط شامل نفوذ در افراد تاثیرگذار جامعه، نفوذ در آحاد مردم و همراه و همگام‌سازی آنان با جریانات غربی و نفوذ بین مسئولین باهدف ایجاد خطای محاسباتی در بین مسئولین است.

نماینده بسیج دانشجویی کل کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ و تاکتیک‌های نفوذی ابراز داشت: از جمله این تاکتیک‌ها نفوذ اقتصادی است.

وی با اشاره به مسئله دستگیری عامل نفوذی آمریکا جیسون رضائیان تصریح کرد: از رضائیان به عنوان جعبه سیاه آمریکا یاد می‌کنند؛ هدف اصلی این شخص بر اساس گفته‌های خودش نفوذ در بدنه اقتصادی کشور و ضربه زدن به اقتصاد ایران بوده است.

ریحانی با بیان اینکه تاکتیک بعدی نفوذ امنیتی است، گفت: از جمله ثمرات این نفوذ برای دشمن به پرتگاه کشاندن ایران بوده همان گونه که در فتنه 88 یکی از سناتورهای آمریکایی می‌گوید من قسم می‌خورم که ایران با فتنه 88 یک سال دیگر هم دوام نخواهد آورد.

وی ادامه داد: نفوذ بعدی نفوذ فرهنگی است که در این نفوذ تمام تلاش‌ها برای تغییر حب و بغض‌ها و سلیقه‌ها صورت می‌گیرد و زمانی که این امر انجام شود افراد، دیگر قبول نخواهند کرد که اولیا الهی در مصدر قدرت و در رأس جامعه اسلامی قرار گیرند.

نماینده بسیج دانشجویی کل کشور یادآور شد: اوباما در سال 2011 گفت همه چیز را علیه ایران تحریم کردیم غیر از اینترنت و ماهواره چراکه هدف ما این است که مردم سواد سیاسی خود را از طریق ماهواره دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله بعدی نفوذ سیاسی است که این نوع از نفوذ در مراکز تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز صورت می‌گیرد و در این مرحله افراد مد نظر دشمن در دستگاه‌های دیپلماسی کشور نفوذ خواهند کرد.

ریحانی اظهار کرد: باید با بصیرت‌افزایی در جامعه و پشتیبانی و پیروی از ولایت‌فقیه در برابر توطئه دشمن و جریان نفوذ نیز مقابله کرده و سربلند از آن بیرون آئیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات