خبرهای داغ:
مربی سرگروه‌های صالحین حوزه بسیج شهدای اصناف همدان:

حضور حداکثری در انتخابات باعث امنیت ملی می شود

مربی سرگروه های صالحین حوزه بسیج شهدای اصناف با بیان اینکه این انتخابات بسیار مهم است چراکه با امنیت ملی ما سر و کار دارد، گفت: اگر حضور حداکثری داشته باشیم امنیت کشور حفظ می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۱۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دادسنج امروز در جمع سرگروه‌های صالحین که در کانون بسیج برگزار شد با اشاره به انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار کرد: این دوره از انتخابات از تمام انتخابات گذشته مهمتر است.

وی با اشاره به توأم شدن دو انتخاب مهم با هم که هر یک در جایگاه خود از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: بحث پسابرجام اهمیت ویژه‌ای به هر دو انتخابات داده است.

مربی سرگروه‌های صالحین حوزه بسیج شهدای اصناف همدان تصریح کرد: دشمن این بار با قالب بزک کرده و آرایش شده فریبنده وارد می‌شود و به همین دلیل این انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با اشاره به گام‌های دشمن بیان کرد: تحریم انتخابات، ایجاد اختلاف و نزاع بین کانددیداها و مشخص کردن اینکه به چه کسی رأی دهید، گام‌های دشمن در این برهه از زمان است.

دادسنج با بیان اینکه این انتخابات بسیار مهم است چراکه با امنیت ملی ما سر و کار دارد، عنوان کرد: اگر حضور حداکثری داشته باشیم امنیت کشور حفظ می‌شود اما حضور حداقلی باعث کاهش امنیت ما شده و دشمن به راحتی رخنه می‌کند.

وی با تأکید بر وحدت ملی گفت: با توجه به اینکه کشور ما از قومیت‌های مختلفی تشکیل شده دشمن بر سر این مسئله انگشت می‌گذارد و تلاش می‌کند با ایجاد تفرقه به اهداف خود برسد.

مربی سرگروه‌های صالحین حوزه بسیج شهدای اصناف همدان بیان کرد: هر چه وحدت ملی بیشتر حفظ شود، راه نفوذ و رخنه دشمن کمتر می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در ایران ابراز داشت: سابقه برگزاری انتخابات در ایران با اینکه کوتاه است اما موفقیت آن نسبت به سایر کشورهایی که سابقه بیشتری دارند، بیشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات