خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد

حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح از راهکارهای مقابله با نفوذ

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به راهکارهای جلوگیری از نفوذ دشمن گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی، پیروی از ولایت، حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب اصلح از جمله این راهکارها است.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۰۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر که در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد، اظهار داشت: در مجموعه نظام جمهوری اسلامی ما باید دو جریان انقلابی و غرب‌گرا را خوب بشناسیم و این وظیفه‌ای است که بر دوش ما گذاشته شده است.

وی در رابطه با تقسیمات این جریانات گفت: جریان انقلابی به سه شاخه مسائل اقتصادی، مسائل علمی و روحیه انقلابی تقسیم می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: جریان غرب‌گرا نیز به دو شاخه فتنه‌گرها و استحاله شده‌ها در رابطه با آمریکا تقسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه کشور ایران در دهه‌های اخیر چندین فتنه را با موفقیت پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: در فتنه آخر که سال 88 اتفاق افتاد دشمنان از سران بی بصیرت استفاده کردند تا به نوعی بتوانند از حلقه‌های مفقودی که در دستور کار ستاد جهانی بود استفاده شود.

ابوحمزه با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در فتنه 88 تصریح کرد: ایشان فرمودند «اهداف دشمن در هشت ماه فتنه با هشت سال دفاع مقدس برابری می‌کند» و این جمله بسیار سنگینی است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از مرداد ماه امسال تاکنون بارها بحث نفوذ را مطرح کرده‌اند، افزود: نفوذ در دو بخش مردم و مسئولان انجام می‌شود.

* نفوذ در مردم یأس، تردید و شکاف ایجاد می‌کند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: نفوذ در مردم یأس، تردید و شکاف ایجاد می‌کند و به نوعی زمینه و بستر سیاه جلوه دادن انقلاب را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، نفوذ در مسئولان در دو مورد است یکی در تصمیم‌سازان و دیگری در تصمیم‌گیران، که در این نوع نفوذ دشمن افکار و اندیشه آنان را به سمت و سوی غرب می‌برد.

ابوحمزه تأکید کرد: شاخه فتنه‌گر با نفوذ به دنبال زدن زیرساخت‌های نظام و اصول و مبانی کشور هستند و با توجه به این امر انتخابات هفتم اسفند در دستور کار آنان قرار دارد چراکه فرصت مناسبی برای آنان به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان با تجربه انقلاب‌های مخملی و رنگینی که در کشورهای مختلف به وجود آورده‌اند اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بخواهند هدف خود را در ایران جاری کنند باید عوامل خود را به مجالس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی وارد کنند و در این برهه است که مردم باید بیدار و هوشیار باشند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان به این جمع‌بندی رسیده‌اند بهترین جایی که می‌توان به نظام اسلامی ضربه وارد کرد این است که از داخل نظام و از محمل‌های قانونی به اصل نظام ضربه وارد کرد.

وی ابراز داشت: آنچه امروز دشمن به دنبال آن است بحث نفوذ در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

* فتنه 88 خط قرمز انقلاب اسلامی است

ابوحمزه راهکارهایی را برای جلوگیری از نفوذ دشمن عنوان کرد و افزود: از جمله این راهکارها اقتصاد مقاومتی است که از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده و باید در کشور اجرایی شود.

وی تصریح کرد: راهکارهای دیگر گوش به فرمان ولایت بودن، حضور حداکثری در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب اصلح است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به بایدها و نبایدهای یک نماینده از نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی را از بن دندان باور داشتن، اعتقاد و التزام به ولایت فقیه، حسن سابقه، ساده‌زیستی، خدمتگزار مردم بودن، شجاع بودن در مقابله با آمریکا و اسرائیل و صهیونیست و جریانات الحادی و انحرافی از جمله بایدهای یک نماینده است.

وی با اشاره به نبایدهای یک نماینده ادامه داد: اولین و مهمترین نکته‌ای که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در فتنه سال 88 فرمودند خط قرمز انقلاب اسلامی است بنابراین کاندیداهای هر دو مجلس اگر جزء فتنه و فتنه‌گران هستند به درد نمی‌خورند و باید صریح و شفاف و روشن دیدگاه خود را نسبت به سران فتنه سال 88 بیان کنند.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: نکته آخر در بحث بایدها، دعاست، باید از خداوند بخواهیم آن چیزی را که مقدر است در حق نظام و انقلاب در پیاده‌سازی افکار و اندیشه بلند مقام عظمای ولایت محقق شود.

در پایان این برنامه از برگزیدگان مسابقات فرهنگی ورزشی دهه فجر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار