خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دلبستگان به انقلاب و دلسوزان مردم باید به مجلس راه یابند

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: افراد دلبسته به انقلاب، دلباخته ملت، آگاه از توطئه های دشمن و ایستاده در مقابل توطئه ها باید به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۹۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: انتخابات مظهر بیداری و دفاع از انقلاب و نظام، استقلال و عزت ملی است.

وی ادامه داد: تمام سعی و تلاش دشمن برای برگزار نشدن انتخابات است اما مایوس هستند و می دانند که سعیشان به جایی نخواهد رسید بنابراین به دنبال نفوذ هستند و انتخابات را خراب کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی ریل گذار حرکت در جامعه و تعیین کننده مسیر این حرکت در کشور است و از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: با توجه به شاخصه‌های انتخاب اصلح و مجلس کارآمد سعی کنیم مجلسی روی کار بیاوریم که به دنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و عزت ملی و اقتصاد کشور باشد.

ستاری‌نوید ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ مجلس ناکارآمد مجلسی است که مرعوب غرب و آمریکا و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی باشد.

وی گفت: افراد دلبسته به انقلاب، دلباخته ملت، آگاه از توطئه های دشمن و ایستاده در مقابل توطئه ها باید به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه یابند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی وظیفه ملت این است که بصیرت داشته باشند و با درایت و آگاهی افراد صالح را انتخاب کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار