خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران:

دنیای امروز گرفتار جاهلیت مدرن است/ مجلس نیازمند افراد انقلابی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران دنیای امروز را گرفتار جاهلیت مدرن دانست و گفت: امروزدنیای استکبار به شکل مدرن آن به جنگ انقلاب اسلامی آمده است و جاهلیت را به شکل نوین دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۲۸۰۹۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه امروز در یادواره 32 شهید روستای یکن‌آباد اظهار داشت: این یادواره محفلی است که به یاد 32 شهید فارغ التحصیل مکتب عاشورا انجام گرفته است.

وی با اشاره به حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در این مراسم گفت: امروز این غیور مردان نشان دادند که با تمام وجود از حریم اهل بیت(ع) دفاع و جان خود را در این راه فدا می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران ابراز داشت: شهدا با خون و عمل خود استکبارستیزی را به ما یادآوری کرده و آموخته‌اند.

وی تصریح کرد: در سایه ولایت فقیه ما به تمام آرمان‌ها و اهداف شهدا و امام شهدا دست یافته‌ایم و همواره رهرو اهداف شهدا هستیم.

محمودی بیان داشت: دشمن فتنه‌ها و کودتاهای زیادی برای ما ایجاد کرد و بزرگان ما را ترور کرد اما مردم غیرتمند ایران تمام توطئه‌ها را خنثی کردند و رمز پیروزی آنان پیروی از ولایت فقیه است .

وی با اشاره به اینکه در آستانه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم، گفت: راه شهدا همچنان گشوده است و جبهه همان جبهه و فرهنگ همان فرهنگ است و ما باید این راه را با قوت ادامه بدهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اهمیت گرامیداشت یوم الله دهه فجر را دو چندان کرده است.

* حضور حداکثری در انتخابات پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام است

وی افزود: باید از ظرفیت ایام الله دهه مبارک فجر برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده کرد چراکه این امر پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر از گذشته خواهد کرد.

محمودی حضور حداکثری در انتخابات را به منزله پشتیبانی از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه وظیفه دارند تا در انتخابات شرکت کنند و نشان دهند، با وجود این همه تهدید نظامی، تحریم و مشکلاتی که مردم متحمل شدند هرگز از ولایت فقیه دست برنخواهند کشید.

وی ادامه داد: حضور حداکثری و رأی آگاهانه و با بصیرت و انتخاب افراد صالح برای مجلس خبرگان رهبری پشتوانه ولایت فقیه و رکن رکین نظام اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی، می تواند نظام اسلامی را به سمت و سوی توسعه و ترقی عظمت جهانی هدایت کرده و امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کند بنابراین رأی به فرد اصلح اهمیت بالایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیازمند انسان‌های شجاع، غیرتمند و دلسوز است.

محمودی با بیان اینکه برخی آقایان می گویند ما امیدواریم افراد معتدل انتخاب شوند، گفت: بهتر آن است که بگوییم ما افراد انقلابی می‌خواهیم که سوز و درد دین و انقلاب داشته و سینه خود را در برابر دشمن سپر کنند، نه اینکه در خود مجلس، اپوزیسیون تشکیل دهد و تحصن کرده و مزدوری دشمن را کنند.

وی دنیای امروز را گرفتار جاهلیت مدرن دانست و اظهار داشت : امروزدنیای استکبار به شکل مدرن آن به جنگ انقلاب اسلامی آمده است و جاهلیت را به شکل نوین دنبال می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما این است که با الهام از فرهنگ شهدا و آرمان‌های آنان با جاهلیت مدرن مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات