خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان ملایر گفت: در ایام‌الله دهه فجر مسابقات ورزشی در رشته‌های تنیس روی میز، طناب‌کشی، دارت و فوتبال دستی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۱۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی‌اصغر فارسی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بسیج دانش‌آموزی ملایر اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، علمی و بصیرتی در ملایر برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزشی در این ایام عنوان کرد: در ایام‌الله دهه فجر مسابقات ورزشی در رشته‌های تنیس روی میز، طناب‌کشی، دارت و فوتبال دستی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان ملایر افزود: مسابقات ورزشی ابتدا درون مدرسه‌ای برگزار و سپس با حضور تیم‌های منتخب هر مدرسه در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های بصیرتی در مدارس بیان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی و با موضوعات دستاوردهای انقلاب، مطالبات رهبری از دانش آموزان و روشنگری بصیرتی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

فارسی از برگزاری جشن انقلاب در تمامی مدارس خبر داد و بیان کرد: نشست‌های بصیرتی اولیا و مربیان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، محفل انس با قرآن و حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این حوزه است.

وی با اشاره به برگزاری آزمون علمی بسیج به‌صورت سراسری در کشور گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون علمی بسیج در مدارس شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان ملایر گفت: آزمون علمی بسیج در ملایر با حضور 900 دانش‌آموز در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش آموزان برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده و همزمان با سراسر کشور آزمون علمی بسیج در ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات