خبرهای داغ:
استاندار همدان با بیان اینکه در انتخابات به همدلی، وحدت و همراهی نیاز داریم، گفت: تمامی مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا دنیا بداند مردم پای نظام جمهوری اسلامی خود ایستاده و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۲۸۷۰۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدناصر نیکبخت امروز در شورای اداری شهرستان همدان با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: انقلاب ایران، انقلاب فرهنگی، عقیدتی و انسان‌سازی بود و با تفنگ و گلوله به ثمر نرسید بلکه با فکر و اعتقاد به نتیجه رسید.

وی با اعلام اینکه اگر حضور مردم در مناسبت‌های مختلف نبود بسیاری از توفیقات را به دست نمی‌آوردیم، گفت: برجام نتیجه مقاومت، هوشیاری، دقت نظر، تعامل خوب دولت با دنیا و حمایت بسیار ارزشمند مقام معظم رهبری بود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه حاصل برجام این است که دنیا و کشورهای اروپایی برای سرمایه‌گذاری در ایران از یکدیگر سبقت می‌گیرند، اظهار داشت: برداشتن تحریم‌ها و اجرای برجام ایران را به عنوان جایی که همه به دنبال سرمایه‌گذاری در آن هستند، معرفی کرده است.

وی عنوان کرد: ایران با تدبیر و درایت دولت، خون شهدا به ویژه شهیدان هسته‌ای و هدایت‌های مقام معظم رهبری بدون هیچ دغدغه‌ای موفق شد تا حقوقی را که از ما سلب شده باز پس گیرد و در حال حاضر نیز با نظارت و دستورات رهبری شاهد اجرای برجام هستیم.

نیک‌بخت با اشاره به اینکه استان همدان نیز از برکات این توفیق استفاده‌های لازم را می‌کند، عنوان کرد: اجرای برجام، برداشتن تحریم‌ها و باز شدن درهای اقتصاد دنیا به سوی ایران بسیار شایسته است ولی هیچ کدام از اینها نباید ما را از اقتصاد مقاومتی غافل کند.

وی با تاکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: اگر زمانی شرایط طوری رقم بخورد که کشورهای دنیا بخواهند به ایران فشار وارد کنند باید اقتصاد کشور از طریق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی محکم شده باشد تا با هیچ تکانه‌ای دچار آسیب نشود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه تحریم‌ها به سبب مقاومت مردم ایران دیگر اثری ندارند، گفت: استان همدان در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش‌رو بوده است که به‌زودی با تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی همدان، گزارش‌های لازم در این زمینه جمع‌بندی می‌شود.

نیک‌بخت با بیان اینکه دولت در زمان کمبود اعتبارات توجه ویژه‌ای به خواست مردم در زمینه سلامت داشته است، عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت 234 میلیارد تومان اعتبار به استان همدان تخصیص داده شده است.

وی درباره برگزاری انتخابات نیز گفت: دو انتخابات بسیار مهم، اساسی و ارزشمند را در اسفندماه داریم و جا دارد مردم با اتحاد، همراهی، شور و هیجانی که لازم است انتخابات هفتم اسفندماه را پشت سر بگذارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه استان همدان برای انتخابات آمادگی شایسته‌ای داشته و برگزاری انتخابات با نشاط و سالم اولویت اصلی در همدان است، گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های حاکمیتی استان خواهش داریم همکاری و همراهی خوبی برای برگزاری انتخابات داشته باشند تا این اتحاد و همدلی موجود در بین مردم به حضور حداکثری در انتخابات شود.

نیک‌بخت با اعلام اینکه در انتخابات به همدلی، وحدت و همراهی نیاز داریم، تصریح کرد: تمامی مردم باید در انتخابات شرکت کنند تا دنیا بداند مردم پای نظام جمهوری اسلامی خود ایستاده و از آرمان‌های آن دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان همدان 850 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به همدان اختصاص داده شد، گفت: همچنین 880 میلیارد تومان سرمایه‌گذرای هولدینگ‌ها و بخش خصوصی کشوری در این سفر برای همدان قطعی شد.

استاندار همدان با اعلام اینکه در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان یک هزار و 200 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای استان همدان مصوب شد، خاطرنشان کرد: از 500 میلیارد تومانی که به شهرستان همدان داده شده 270 میلیارد تومان مربوط به راه‌آهن همدان- تهران بوده و این پروژه تنها برای شهرستان همدان نیست.

وی با بیان اینکه در این سفر 90 میلیارد تومان برای پروژه کنارگذر غربی همدان تصویب شد، گفت: این پروژه در محدوده شهرستان همدان قرار دارد ولی کاربرد آن استانی و ملی است.

انتها پیام/

ارسال نظرات