خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

تبیین و تشریح بیانات رهبری برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مسئله مهم انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی خواند و گفت: مهمترین کار برای شرکت مردم در انتخابات تبیین و تشریح بیانات رهبری در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۱۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، نشست هم‌اندیشی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با شوراهای اسلامی، دهیاران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و نخبگان بسیجی حوزه مقاومت شهید نوری در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

سردار غلامعلی ابوحمزه در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران دارای سه رکن انقلاب، اسلام و امت است.

وی با بیان اینکه ما هر قدر بتوانیم به امت و مردم عزیز خدمت کنیم توفیق بیشتری خواهیم یافت، افزود: این خدمت باید جهادی و با روحیه انقلابی باشد و کار جهادی همان چیزی بود که در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با بهره‌گیری از ابتکار، خلاقیت و مشاوره و بهره‌گیری از تجربه دیگران کار را به نتیجه می‌رساندند.

وی تصریح کرد: روحیه رزمندگان الهی وخالص بود و برای انجام کار منتظر تشویق و تقدیر نبودند چراکه با خدا معامله کرده بودند و همواره گوش به فرمان امام و ولایت بودند و هرچه امام(ره) دستور می‌داد با جان و دل می‌پذیرفتند.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به مسئله مهم انتخابات حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی را یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی و عقلی خواند و مهمترین کار را برای شرکت مردم در انتخابات تبیین و تشریح بیانات رهبری در بین مردم عنوان کرد.

وی افزود: باید به مردم آگاهی داد و بینش و بصیرت آنها را بالا برد چراکه اگر این بصیرت‌دهی نباشد تشخیص راه حق از باطل سخت خواهد شد بنابراین همه باید احساس تکلیف کنند تا بتوانند راهنما و راهبر مردم در این مسیر سخت باشند.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ملاک و معیارهای فرد اصلح را راستگویی، حسن شهرت، متعهد، خدمتگذاری و ساده زیستی و آگاهی به مسائل بر شمرد و گفت: مردم را باید نسبت به این ملاک‌ها و بایدها و نبایدهای آن آگاه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات