خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان:

استکبار با افکار و عقاید ملت ما و منطقه مشکل دارد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه فکر و اندیشه ما برگرفته از اسلام ناب است، گفت:استکبار با افکار و عقاید ملت ما و منطقه مشکل دارد و به دنبال تغییر آن است.
کد خبر: ۸۶۲۸۲۰۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در جمع بسیجیان مداح و حقوق‌دانان و بسیج مهندسی شهرستان ملایر با تبریک فرا رسیدندهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطرات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: تقابل بین انقلاب اسلامی و استکبار وجود دارد و خواهد داشت.

وی خطاب به بسیجیان افزود: شما انسان‌های اهل مطالعه هستید و اندیشه‌ها در اختیار شما است بنابراین باید هوشیار بوده و در جامعه بصیرت‌افزایی کنید.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان گفت: مشکل استکبار این است که با افکار و عقاید ملت ما و منطقه مشکل دارد و به دنبال تغییر آن است.

وی با طرح این سوال که چرا ما با آمریکا، انگلیس و کشورهای مرتجع منطقه درگیریم، افزود: این امر تقابل دو اندیشه است، غربی‌ها خواستار لیبرال سرمایه‌داری هستند و جمهوری اسلامی دنبال اسلام است.

ابوحمزه با اشاره به وجود سکلاریسم رقیق و غلیظ عنوان کرد: بر اساس این اندیشه فرد می‌تواند مسلمان یا یهودی باشد اما نباید تفکرش را ترویج دهد مانند حجاب، که یک فرد با حجاب نمی‌تواند در غرب وارد دانشگاه شود.

وی ادامه داد: اگر در هر حرکت و نمادی دین را اشاعه دهند با آن برخورد می‌کنند و اگر از این دین بخواهند در عرصه سیاسی، فرهنگی و غیره استفاده کنند برخورد می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان ابراز داشت: در این اندیشه به هیچ عنوان به فرد اجازه نمی‌دهند که دین محور باشد و اینچنین جامعه‌ای لاییک نامیده می‌شود و در این جامعه فرقی نمی‌کند دموکرات‌ها باشند یا جمهوری‌خواه‌ها و آنچه به دنبال آن هستند پیاده‌سازی این برنامه در دنیا است.

وی افزود: غربی‌ها به هر کشوری که منابع داشته باشد دست‌اندازی می‌کنند و دست‌اندازی در ایران از کودتای 32 تاکنون به عنوان‌های مختلف انجام می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان با بیان اینکه با نگاه به بحرین، عراق و افغانستان جای پای آنها غربی‌ها دیده می‌شود، تصریح کرد: در فرامنطقه تلفن رئیس جمهورهای کشورهای دیگر را کنترل و شنود می‌کنند و در ژاپن با بمب اتمی حمله می‌کنند.

وی با بیان اینکه غربی‌ها سه مبحث قدرت، ثروت و لذت را دنبال می‌کنند، ادامه داد: در بحث ثروت با مواد مخدر، تولید فیلم‌های مستهجن و سلاح‌های میکروبی و شیمیایی وارد می‌شوند و با استفاده از قدرت و ثروت به دنبال لذت بوده و هیچ اعتقادی به آخرت ندارند.

ابوحمزه اظهار داشت: دشمنی آمریکا و اسرائیل با نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه ای است چراکه با تفکر و اندیشه ما مشکل دارند.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه ما برگرفته از اسلام ناب و بر اساس عقلانیت، معنویت و عدالت است، گفت: عقلانیت برگرفته از معارف اسلام و معنویت ارتباط انسان با خود، با دیگران و با خدا است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)استان همدان خاطرنشان کرد: بر اساس اندیشه اسلامی تا کسی تزکیه نکند به پاکی نمی‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات