خبرهای داغ:
عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم:

عنصر اصلی انقلاب اسلامی ایمان و باور مردم است

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم بابیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون ایستادگی و مقاومت مردم انقلاب را حفظ کرده است، گفت: انقلابی که امروز انسجام پیدا کرده عنصر اصلی آن ایمان و باور مردم است.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۸۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
عنصر اصلی انقلاب اسلامی ایمان و باور مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان بابیان اینکه امام خمینی(ره) ثابت کرد می‌توان با ساختن خویش پیرو آل محمد بود، گفت: دنیا فهمیده خلیفه نوین که آمیخته از شجاعت و معنویت بود امام خمینی است که نه‌تنها ایران و خاورمیانه بلکه جهان را تحت‌الشعاع قرارداد.

وی در ادامه بابیان اینکه امام امداد غیبی را باور داشت، عنوان کرد: امام خمینی(ره) مسیر خود را باور داشت و در مسیر خود اسارت‌های بسیار کشید اما سکوت نکرد و اولین انقلابی که به جهان صادر شد انقلاب اسلامی ایران بود.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) به نجف تبعید شد و امت انتظار امام را کشیدند، بیان کرد: در دوران تبعید ایشان، امت رسالت امام(ره) را فراموش نکردند و عنصر امربه‌معروف و نهی از منکر را ترویج دادند.

وی بابیان اینکه امام(ره) شعله‌های انقلاب را بیدار کرد، گفت: مقام معظم رهبری در کنار آیت‌الله شهید بهشتی عنصر اصلی کمیته انقلاب بودند.

رضوی بابیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون ایستادگی و مقاومت مردم انقلاب را حفظ کرد و این انقلابی که امروز انسجام پیداکرده عنصر اصلی آن ایمان و باور مردم است، عنوان کرد: رفاهی که فرهنگ دینی ما را تحت‌الشعاع قرار دهد نمی‌خواهیم بلکه خواستار رفاه در سایه معنویت هستیم.

وی بابیان اینکه روح شهید حاج حسین همدانی نظاره‌گر ماست، افزود: شهیدان شاگردان مکتب امام(ره) هستند.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دهه فجر از اعیاد ملی و بزرگ کشور و روزی است که ‌ام القرای اسلامی شدیم، به انتخابات اسفندماه اشاره کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان واژه‌های کلیدی مطرح می‌کنند که یکی از این واژه‌ها« نفوذ» است چراکه مزدوران داخلی و خارجی به دنبال نفوذ در ایران هستند.

وی در ادامه بابیان اینکه قصه برجام توفیقی بود که باتدبیر رهبری رقم خورد و حقی بود که از ما گرفته شد اما با همدلی آن را پس گرفتیم، گفت: گروه مذاکره‌کننده ایران همچون شهدایی بودند که در میدان مین از روی مین‌ها گذر کردند.

رضوی بابیان اینکه مثلث شومی مثل آمریکا و صهیونیسم و آل سعود منطقه را به آتش کشیدند، افزود: رژیم کودک‌کش آل‌سعود در میدان سیاسی شکست‌خورده است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه باید هوشیار باشیم و مجلسی که قدرت نه گفتن به زیاده‌خواهی را داشته باشد، تشکیل دهیم، بیان داشت: مجلس خبرگان باید تصمیم‌ساز و بااقتدار باشد و در این زمینه سخن جامعه مدرسین حجت شرعی است.

عضو هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه به کسانی رأی می‌دهیم که از فتنه نترسند و نظام را حفظ کنند، گفت: به فضل الهی در راهپیمایی ۲۲بهمن شکوهمندانه شرکت می‌کنیم چراکه دشمنان ما باید بترسند تا در آینده شاهد جهانی بدون استکبار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار