خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر گفت: آمریکا هیچگاه با اسلام ناب محمدی دوست نبوده و نمی‌شود و همواره از اسلام شیخ نشینان خلیج فارس و اسلام سعودی‌ها حمایت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۸۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت الاسلام مقدسیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رئیس جمهور درباره اجرای برجام اظهار داست: همانگونه که رهبری تاکید کردند باید مراقب بود طرف مقابل تعهدات خود را کامل انجام دهد.

وی افزود: آمریکا هیچگاه با اسلام ناب محمدی دوست نبوده و نمی‌شود و همواره از اسلام شیخ نشینان خلیج فارس و اسلام سعودی‌ها حمایت می کند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: آمریکا با اسلامی که در مقابل ظلم و جور ایستادگی کند دوست نبوده و با اسلامی که نفت آن را مفت خریداری کرده و دست به سینه آنان باشد موافق است.

وی گفت: باید در اجرای برجام مراقب بود چرا که طرف مقابل عهد شکن بوده و ظلم و خلف وعده در ذات او بوده و به چنین دشمنی نمی توان اعتماد کرد.

مقدسیان با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید مراقب باشند به چه کسی رای می دهند و یکی از ویژگی های بارز یک نماینده اصلح عاقل، مومن و گوش به فرمان ولایت بودن است.

وی افزود: به کسی رای دهید که مقابل آمریکا و اسرائیل مثل کوه ایستادگی کند نه اینکه در مقابل استکبار جهانی دست تسلیم بلند کند.

امام جمعه موقت ملایر گفت: مردم در مقابل رأی که می دهند باید فردای قیامت پاسخکو باشند و همچنین نماینده هایی که رأی می‌آورند نیز باید در مقابل حق تعالی پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در دستگیری تفنگداران آمریکایی بیان کرد: این اقدام فرزندان این ملت نشان داد که کسی حق تجاوز به حریم کشور ایران اسلامی را ندارد.

مقدسیان با ذکر آیات روایاتی بیان کرد: تقوی انسان را عاشق خدا کرده و از معصیت دور می کند و هر چیزی غیر از خدا در برابر انسان متقی ناچیز و بیهوده است.

وی با اشاره به کمک های ایرانیان در بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: مردم کشور ایران سهم بسزایی در بازسازی عتبات داشته و این همه نشان از علاقه مردم ایران به ائمه اطهار(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات