خبرهای داغ:
سردار اهوازیان در یادواره گردان‌های آتش همدان:

نمایندگان به سنگ محک شهدا انتخاب شوند

فرمانده قرارگاه نصرت با بیان اینکه باید اشخاص ولایی و عاشورایی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان راه پیدا کنند، گفت: نمایندگان باید به سنگ محک شهدا انتخاب شوند.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۴۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
نمایندگان به سنگ محک شهدا انتخاب شوند
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه پنجشنبه در هفتمین یادواره گردان‌های آتش لشکر ۳۲ انصارالحسین با بیان اینکه امروز باید رسالت شهدا را ابلاغ کنیم، اظهار داشت: در عملیات کربلای ۵ نزدیک به ۳۷ هزار عراقی کشته و زخمی شدند که این پیروزی عظیمی است.

وی بابیان اینکه باید شهیدان را پاس بداریم چراکه خدمتی که شهدا به‌نظام داشتند تقدیم انقلاب به مردم بود، افزود: ایران امروز موفق شده ادبیات خود را به دنیا صادر و نام و یاد ایران اسلامی را به عراق و یمن و سوریه و بحرین صادر کند.

فرمانده قرارگاه نصرت در ادامه با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که صدور انقلاب کار آسانی نیست، بیان کرد: امروز جوانان غزه شهدای ما را الگو قرار داده‌اند و پا جای پای شهدای ایران اسلامی گذاشته‌اند چراکه شهیدان ایران اسلامی ولایت مدار، جوان، مخلص و انقلابی بودند و همین دلایل از آن‌ها فرشته ساخت.

وی همچنین در ادامه بابیان اینکه این روزها ظاهراً فراموش کرده‌ایم که هدف از خلقت ما چه بوده است و برای چه هدف مقدسی پا به دنیا گذاشته‌ایم، افزود: همدانی‌ها در تقدیم شهید به جامعه اسلامی الگوی ملت ایران هستند و تاکنون ۴۰۰ یادواره شهید در همدان برگزارشده که این رقم از تعداد دفعات برگزاری نماز جمعه نیز بیشتر و نشان‌دهنده رگ‌های انقلابی ملت شهیدپرور همدان است.

اهوازیان بابیان اینکه هنوز عطر امام خمینی(ره) در کشور ما جاری است، عنوان کرد: رزمندگان ایران اسلامی برای این هدف متعالی جنگیدند تا ایران روی پای خود بایستد.

فرمانده قرارگاه نصرت بابیان اینکه نباید فرد خائن و ترسو در انتخابات مجلس رأی بیاورد، گفت: باید اشخاص ولایی و عاشورایی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان راه پیدا کنند.

وی بابیان اینکه اصل این است که نمایندگان به سنگ محک شهدا انتخاب شوند، افزود: تاریخ درس بزرگ و الگوی قشنگی است و داستان حضرت علی(ع)، طلحه و زبیر عبرت‌آموز است.

هم‌رزم سردار شهید علی هاشمی با اشاره به اینکه امام خمینی در انتهای وصیت‌نامه خود فرموده است که من در طول مدت انقلاب ذکر خوبی از بعضی‌ها داشتم و آن‌ها را تمجید کردم، گفت: ایشان همچنین در ادامه وصیت‌نامه خود آورده‌اند میزان در هر کس حال فعلی اوست و انقلابی بودن مهم نیست انقلابی ماندن مهم است.

وی همچنین بابیان اینکه باید پای همه کم و کاستی‌های انقلاب بایستیم، ادامه داد: شهدا را بیش از جان می‌پرستیم اما فتنه گران را نخواهیم بخشید و فراموش نمی‌کنیم.

اهوازیان با اشاره به اینکه امام علی (ع) می‌فرمایند اگر پست و مقام ماندنی بود برای قدیمی‌ها می‌ماند و به تو نمی‌رسید، تأکید کرد: پست و جایگاه نباید ما را غافل کند و فتنه‌ها آن‌قدر ناپیداست که مانند مورچه‌ای سیاه در شبی تاریک حرکت می‌کند.

وی از افرادی که راه خود را گم‌کرده‌اند سخن به میان آورد و گفت: یکی از ارکان عبادت، تبعیت از ولایت است.

فرمانده قرارگاه نصرت همچنین عنوان کرد: امروز در پیچ تاریخی قرار داریم و باید از آن به‌سلامت عبور کنیم و در این عرصه نمایندگان مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی فرمانده هان نظام اسلامی هستند و نباید کسانی که صلاحیت ندارند وارد مجلس شوند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات