خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان:

اهمیت گردان‌های آتش در پشتیبانی از نیروهای پدافند وآفند بوده است

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اهمیت گردان‌های آتش در پشتیبانی از نیروهای پدافند وآفند بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت‌های لشکر انصارالحسین(ع) در زمان جنگ به واسطه گردان‌های آتش قوی آن بوده است.
کد خبر: ۸۶۲۶۳۵۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفتمین یادواره شهدای گردان‌های آتش تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: از نقش گردان‌های آتش می‌توان به نیروهای توپخانه، ادوات و ضد زره اشاره کرد.

وی با اشاره به نیروهای پیاده، مانور نیرو و پشتیانی آتش که از عناصر جنگ بوده‌اند، تصریح کرد: گردان‌های آتش همواره در عملیات‌ها نقش داشته‌اند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) استان همدان بیان داشت: هر یگانی که نیروی متمرکز آتش قوی داشته باشد به طور قطع گردان موفقی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اهمیت گردان‌های آتش در پشتیبانی از نیروهای پدافند وآفند بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت‌های لشکر انصارالحسین(ع) در زمان جنگ به واسطه گردان‌های آتش قوی آن بوده است.

فرجی افزود: عملیات کربلای پنج به مدت 75 روز بطول انجامید که از لشگر انصارالحسین(ع) همدان هزاران شهید تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات