خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ خبر داد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از اجرای بیش از 520 برنامه به مناسبت دهه فجر در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۶۰۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸

حجت‌الاسلام حسینعلی قمری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های اجرایی دهه فجر به محفل انس با قرآن کریم توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها با همکاری موسسه قرآنی شمیم ولایت گل‌تپه در 18 بهمن مسجد امیرالمومنین این شهر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به 25 گفتمان دینی دانش‌آموزی با موضوع انقلاب اسلامی ایران و تاثیرات منطقه‌ای و جهانی تصریح کرد: این مراسم در مدارس متوسطه شهرستان کبودراهنگ با دبیری اداره تبلیغات اسلامی و هماهنگی انجمن اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از راویان انقلاب و برگزاری شب خاطره با موضوع انقلاب اسلامی جزء برنامه‌های شاخص جشن‌های مساجد در دهه فجر است.

قمری‌نیا با اشاره به اینکه پوستر، پلاکارد و پرچم در راستای استفاده ادارات و اصناف در سطح شهر و راهپیمایی 22 بهمن توسط سازمان تبلیغات اسلامی تامین می شود، اظهار کرد: شب 12 و 22 بهمن ماه در تمام مساجد و تکایا برنامه و جشن ویژه‌ای با هماهنگی و تدارک هیات امنا برگزار می‌شود.

وی درخصوص اقدامات لازم برای اعزام مبلغین به روستاها و نواحی شهری در ایام دهه مبارک فجر افزود: اقدامات لازم در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی توسط دهیاران، هیات امنا مساجد یا اداره تبلیغات اسلامی خواهد گرفت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از اجرای برگزاری کمیته مساجد ستاد دهه فجر در 8 شب خبر داد و گفت: در دهه فجر به مدت 8 شب با حضور مسئولین شهرستانی پس از نماز مغرب و عشا در مساجد کبودراهنگ مراسم اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات