خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای 471 برنامه نمادین در ایام الله دهه فجر در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۸۴۴۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ روح الله عروجی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور سرداران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: ۲ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها با مشارکت 2 هزار رده بسیج و سپاه در دهه فجر اجرا می‌شود، افزود: در ایام دهه فجر 471 برنامه محوری در استان همدان انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: از 471 برنامه نمادین 71 برنامه شاخص توسط ستاد گرامیداشت دهه فجر و کمیته بسیج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: آذین‌بندی پایگاه‌های بسیج،‌ مساجد، ادارات، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،‌ برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در رده‌های سپاه و غیره از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

عروجی عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب ویژه خانواده‌های کارکنان سپاه و نیرو‌های مسلح، برگزاری نشست‌های بصیرتی در مساجد و پایگاه‌ها و برگزاری 9 هزار حلقه صالحین در مساجد از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام به شمار می‌رود.

وی گفت: اعزام تیم پزشکی بسیج به مناطق روستایی محروم نیز برای ارائه خدمات درمانی به روستاییان در ایام‌الله مبارک دهه فجر پیش بینی شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: در دهه فجر امسال برای نخستین بار افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه مساجد را در پایگاه‌ها خواهیم داشت که به عنوان خدمات‌دهی به اقشار نیازمند جامعه صورت می‌گیرد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در میعادگاه نماز جمعه در دو بخش تصویری و بخشی از اثرات تولید اقتصاد مقاومتی نیز از دیرگ برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات