خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار:

قرآن جامعه را در برابر ویروس جنگ نرم واکسینه می‌کند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه ویروس جنگ نرم پخش شده است، گفت: قرآن جامعه را در برابر ویروس جنگ نرم واکسینه می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۹۱۴۷
|
۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مهدی هندی‌ورکانه در نشست با بسیجیان روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار با بیان اینکه تحصیل، تهذیب و ورزش سه توصیه مقام معظم رهبری برای نوجوانان و جوانان کشور است، اظهار داشت: این سه موضوع مهم همواره به عنوان عامل‌های موفقیت قرار گرفته است.

وی با تأکید بر برگزاری کیفی برنامه‌های بسیج یادآور شد: باید انسان هایی تربیت شوند که به لحاظ ذهنی، روحی و جسمی پرورش یافته باشند و از نظر اجتماعی، مهارتی و روانشناختی نیز رشد یافته‌تر باشند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه ویروس جنگ نرم پخش شده است، افزود: ما باید خود را در مقابل این نوع ویروس واکسینه کنیم.
وی اضافه کرد: واکسن چنین ویروس‌هایی تلاوت قرآن است چراکه قرآن می‌تواند ما را از هر نوع ویروسی واکسینه کند.
هندی‌ورکانه با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون این دو انتخابات با این حساسیت برگزار نشده است.
وی با اشاره به نقش مهم بسیجیان در جامعه و عرصه‌های محتلف عنوان کرد: بسیج در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات پیش‌رو باید با آگاهی و هوشیاری و بصیرت خود مردم را به حضور آگاهانه و هدفمند سوق دهد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات