خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

مردم با بصیرت ایران هیچ‌گاه در برابر فتنه‌ها تسلیم نخواهد شد

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت : مردم با بصیرت ایران اسلامی هیچ‌گاه در برابر فتنه‌ها و توطئه‌ها تسلیم نخواهد شد و با پیروی از مقام عظمای ولایت قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۶۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ بداغی اظهار کرد: حماسه تاریخی 9 دی با آشکار کردن ظرفیت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان، بستر رشد بیداری اسلامی در منطقه را هموار کرد.

وی افزود: ریشه اصلی شکل‌گیری فتنه بعد از انتخابات دهم ریاست جمهوری به برخورد منافقانه طیفی از فعالان سیاسی حاضر در عرصه رقابت‌ها باز می‌گردد که به رغم عدم باور مکتب امام (ره) ، صرفاً برای جذب آرا مردم به عرصه پیوسته و به همین دلیل پس از ناکامی در جذب آرا، با تغییر میدان بازی تلاش کردند تا شکست در صندوق های رأی را در کف خیابان جبران کنند.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ بیان داشت: فتنه‌گران در این آشوب‌ها نه تنها ساختار سیاسی کشور و نیروها و نهادهای مؤثر در تثبیت این گفتمان را آماج هجوم‌های خیابانی خود قرار دادند، بلکه نمادها و شاخصه‌های اصلی آن گفتمان، یعنی فرهنگ عاشورا و شعارهای بنیادین انقلاب در حمایت از مقاومت فلسطین و مظلومین و مستضعفان جهان را مورد هدف قرار دادند .
وی با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مطلقه فقیه است، گفت: مردم در این روز عشق به سرور و سالار شهیدان و ولایت فقیه و نفرت از فتنه و فتنه گران را به منصه ظهور گذاشتند.
بداغی عنوان کرد: دشمنان باید بدانند هماهنگونه که در دوران دفاع مقدس اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادیم و تاکنون در برابر تمام توطئه ها و تحریم ها ایستادگی کرده ایم امروز نیز مردم با بصیرت کشورمان هیچ‌گاه در برابر فتنه ها و توطئه ها تسلیم نخواهد شد و با پیروی از مقام عظمای ولایت قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار