خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان:

مسئولان با درس گرفتن از حوادث سال 88 دشمنان را درایجاد فتنه‌های جدید مأیوس کنند

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان به مناسبت سالروز حماسه مردمی 9دی آمده است: مسئولین با درس گرفتن از حوادث سال 88 دشمنان را درایجاد فتنه های جدید مأیوس کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۱۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان همدان به مناسبت سالروز حماسه مردمی 9دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله القاسم الجبارین
يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ الَّهلِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَالَّهلُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
می خواهند نور خدارا با دهان های خویش خاموش کنند و خدا کامل کننده نور خویش است
اگرچه کافران را ناخوش آید. (سوره مبارکه صف ، آیه 8)

حماسه بزرگ 9دی صحنه نمایش اقتدار، بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در یکی از حساس‌‌ترین و الهام‌بخش‌ترین مقاطع تاریخی انقلاب و کشور به شمار می رود.

روزی که پس از 8 ماه آتش فتنه‌گران، بار دیگر حسین(ع) یاران عاشورایی خود را به یاری انقلابش فرستاد. آری! 9«دی» تجسمی دیگر از عاشورایی بود که دیگر حسین(ع) در آن به مسلخ نمی رفت.

9دی، یادآور مجاهدت های اوایل انقلاب اسلامی و رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس بود و یادآور اینکه ما، فرزندان انقلابی، تا خون در رگ هایمان جاری است، پای سیدعلی خواهیم ماند و با الگوبرداری از «اذلَه عَلی المؤمِنین »، صف در صف در راه اسلام، پیکار و با نوای «اشداء علی الکفار» حیله فتنه‌گران را به خودشان بازخواهیم گرداند.
فتنه سال 88 که حاصل طرح‌ریزی سالیان دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بود، با همراهی برخی به ظاهر روشنفکر داخلی که آبرو گرفته از همین انقلاب و امام بودند، در ایام فتنه نقش پیاده نظام دشمن را در داخل بازی کردند.
حال، ای مولا و آقای ما! بار دیگر همچون 9دی با ولایت بیعت تازه می‌کنیم که بدانند! اگر سالیان دراز به پی ریزی نقشه های شوم علیه این نظام دست بزنند و برخی هم گاهی با جعل خاطرات و گفته های خلاف واقع در پیِ به فراموشی سپردن این حماسه عظیم باشند، با برخورد قاطعانه سربازانتان مواجه خواهند شد و تا آخرین نفس پای حفظ ارز شها خواهیم ایستاد.

اگرچه عده‌ای به فرموده خداوند متعال «می‌خواهند نور خدا را با دهان خویش خاموش کنند اما خدا خود کامل کننده نور خویش است اگرچه کافران را ناخوش آید.»
حال چه شده است؟ عده ای که سوابق آنها برای ملت عزیز ما مشهود است دست دوستی به سمت فتنه گران دراز کردند و کوردلانی که قبل از فتنه جلسات دوستی خود را با تئورسین های انقلاب های مخملی و مرتجعین غرب به قصد براندازی و خیانت بر ملت و خون شهدا برپا می‌کردند و امروز هم از هیچ تلاشی برای براندازی نظام دریغ نمی‌کنند.
جولان برخی فتنه گران در برخی از برنامه های مشخص و مغرضانه در دانشگاه ها به خصوص در ایام 16 آذر چه معنایی دارد؟
دل نگرانیم! دل نگران حرف های زمین مانده، نگران خون دل‌های این سی و چند ساله. دل نگرانیم شیطان بزرگ را مَحرم بدانند و ملت غیور و شهید پرور را نامحرم!!!
که امام و پیر فرزانه هدایتگرمان فرمود: «دغدغه داشتن جرم نیست دلواپس بودن جرم نیست، می توانند کسانی حقیقتا نسبت به یک مساله مهم و حساس کشور احساس دلواپسی و دغدغ همندی کنند، هیچ مانعی ندارد .»
ما دانشگاهیان ضمن تجلیل از ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص سردار بصیرت حاج حسین همدانی، فرمانده والامقام جبهه‌های جنگ نرم و جنگ سخت که 9دی امسال جایشان بین ملت خالیست، اعلام می‌داریم که تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی بوده و در مقابله با هرگونه توطئه و تهدیدی، آگاهانه و هوشیارانه ایستادگی و در پویایی و پیشرفت علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور مجاهدانه تلاش خواهیم کرد و از همه مسئولین درخواست می‌کنیم بدون هیچ عذري، خودجوش و باشکوه، همدل و همزبان با سیل عظیم و خروشان ملت بصیر در مراسم 9دی شرکت و با درس گرفتن از حوادث سال 88 دشمنان را درایجاد فتنه های جدید مأیوس نمایند.
و السلام علی من التبع الهدی
انتهای پیام/

ارسال نظرات