خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان:
در بیانیه سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان آمده است: 9 دی که با آشکار ساختن ظرفیت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان، بستر رشد بیداری اسلامی در منطقه را هموار ساخت.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۶۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان به مناسبت گرامیداشت سالگرد حماسه 9دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور عظیم و خروشان مردمى در 9 دى 88، تجلّى بارزى از هویت و ماهیت انقلاب، یعنى روح دیانت حاکم بر دل‏هاى مردم بود. امام خامنه­ای(مدظله العالی)

تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان و مغرضان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه 9 دی 88 نقش بر آب شد.

حماسه 9 دی و حضور ده­ها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)و رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه 88 به شمار می‌رود و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن‌ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت.

فتنه 88 حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی و برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود و تنها به اختلاف بین دو نفر خلاصه نمی­شد، بلکه اختلاف بین دو جریان فکری و دو نگاه فکری بود که برای جمع کردن سفره نظام آمده بودند و حماسه سترگ نهم دی، شکست کودتای مخملین و بی‌ثمر اشراف وابسته سیاسی علیه ایران اسلامی ما بود.

يوم‌الله 9 دي، نماد قدرت و پاداش بصيرت و ولايت‌‌مداري ملت ايران است که از دلبستگي عميق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست‌؛ حماسه‌اي که با ظرفيت آگاهي‌بخشی و بصيرت‌آفرينی خود، منشور هدايت و منشاء بيداری نسل‌های آينده اين مرز و بوم براي عبور از گذرگاه‌هاي حساس، پيچيده و دشوار تاريخی قرار خواهد گرفت.

از این رو ما پیشتازان فرهیخته سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استوارتر از گذشته با تبعیت کامل از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه­ای (مدظه العالی) و با بسیج تمامی اعضای پرافتخار این تشکل ضمن گرامیداشت سالگرد این واقعه عظیم تاریخی به همگان اعلام می داریم:

1- ما مهندسین ولایتمدار با عمل به وصیت امام خمینی(ره) که فرمود: "همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"، با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برداشته و یک بار دیگر به مجمع استکبار و نفاق نشان می‌دهیم دفاع تمام قد ملت از نظریه حکومتی اسلام و تئوری ولایت فقیه به عنوان دکترینی راهگشا برای مدیریت و حرکت جوامع به سمت پیشرفت و عدالت، تنها و تنها ریشه در روح ایمان و ولایتمداری یک ملت داشته و از این جهت به مرور زمان دچار انحراف و سستی نخواهد شد.

2- شرايط پس از برجام و تلاش دشمن براي انحراف افكار عمومي و نفوذ، فتنه چهارم است و بايد مراقب بود چرا که برخی می‌خواهند واژه "فتنه" و "نفوذ" را از ادبیات مبارزه انقلابی حذف کنند، دولتمردان ما باید بیشترین ملاحظه و توجه را در این زمینه داشته باشند تا نفوذ اتفاق نیفتد، چرا که همان عده‌ای که قائله 88 را ایجاد کردند، پلی برای نفوذ عناصر بیگانه در داخل کشور شدند.

3- ما مهندسین ضمن محکوم کردن کشتار وحشیانه شیعیان مظلوم نیجریه از سوی ارتش این کشور، خواستار آزادی شیخ زکزاکی و اقدام قانونی علیه این اقدام ددمنشانه و وحشیانه از سوی رئیس جمهور نیجریه و مجامع حقوق بشری هستیم.

4- کمک به مظلومین و مستضعفین از جمله تاکیدات خاص اسلام به مسلمانان است و در شرایطی که شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و غده سرطانی خاورمیانه، رژیم غاصب صهیونیستی با همراهی مدعیان دروغین حقوق بشر و برخی کشورهای وابسته منطقه و گروه های تکفیری داعش و… به جنایت در حق بشریت و تضییع حقوق ملت ها مشغولند، با اعلام حمایت همه جانبه از مظلومان و پشتیبانی از جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و تمامی تلاش های ضد ظلم، فجایع خونبار ایادی استکبار در کشورهای اسلامی و به ویژه فتنه انگیزی در کشورهای عراق، سوریه و یمن را به شدت محکوم می نماییم.

5- مهندسین ولایتمدار همدان بار دیگر به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام می­کنند که ابزار حقد و کینه از نظام اسلامی ایران از طریق جنگ نظامی، ترور، تحریم اقتصادی، حملات رسانه ای و سایبری، فتنه انگیزی و جنگ روانی راه هایی آزمون شده برای آنان و شیوه‌هایی نخ‌نما در برابر اتحاد و عزم ملی ملت ایران است و جز فضاحت و زبونی و سقوط برای آنان ثمره دیگری نخواهد داشت.

6- با توجه به مقطع حساس زمانی و در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و نیز لزوم انتخاب فرد اصلح و کارآمد،‌ امت اسلامی باید بداند فتنه محتوای شیطانی داشته و با انگیزه دشمن به وجود می‌آید و از طریق آشوب و به هم ریختن نظم موجود رخ می‌دهد و لباس حق به تن کرده و شبیه‌سازی می‌کند. هیچ فتنه‌گری عریان به میدان نخواهد آمد و زیر شعارهای زیبا در فتنه، زهر کشنده‌ای وجود دارد. کسی که در فتنه دست داشته و زندان رفته‌ و محکوم شده و آقایی که مثل آفتاب روشن است کیست، نباید میراث شهدا را در اختیارش قرار دهیم.

7- اعضای بسیج مهندسین عمران و معماری استان همدان، عدم توجه کافی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پرهیز از تفرقه و اختلاف افکنی در کشور از جانب هر گروه و دسته سیاسی در جریان انتخابات را محکوم نموده و مدیریت اختلاف سلایق و پرهیز از گفتار و رفتار تفرقه برانگیز در همه عرصه ها را امری الزامی و تنها سلاح فائق ملت و مسوولان در برابر دشمنان می دانند.

در پایان سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه تاریخی 9 دی که با آشکار ساختن ظرفیت انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمنان، بستر رشد بیداری اسلامی در منطقه را هموار ساخت، اعلام می‌دارد که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می‌دهند و جایگاه قدسی ولایت و امامت و میراث ماندگار و جاودان عاشورا و کربلا تا همیشه تاریخ خطوط قرمزشان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات