خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان بابیان اینکه وظیفه امروز ما شناسایی اصلح برای ساختن آینده‌ای متعالی‌تر از پیش است، گفت: کسانی باید جامعه را به سمت‌وسوی صلاح ببرند که خود صالح باشند.
کد خبر: ۸۶۲۰۸۸۲
|
۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در جمع طلاب حوزه علمیه نهاوند، بیان داشت: مقاومت ایران اسلامی در ۸ سال جنگ مستقیم با عراق و غیرمستقیم با ۴۵ کشور جهان در دوران دفاع مقدس نشان از ثمربخش بودن نمازهای جمعه و خطبه‌های صریح آن دارد.

وی گفت: نماز جمعه موجب استمرار و قدرتمند شدن روزبه‌روز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده و از برکات آن وجود همین انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با برشمردن برخی فسادهای موجود در جامعه اسلامی گفت: وجود تمامی مفاسد موجود در جامعه به سبب حضور افراد ناشایست در کشور بوده است.

وی اظهار داشت: برخی از این افراد دارای پست‌های دولتی بودند ولی به دلیل تبعیت نکردن از ولایت‌فقیه و پرداختن به آمال دنیوی از مسیر حق خارج شدند.

محمدی با اشاره به معضلات اجتماعی امروز که در جامعه به چشم همگان نمایان شده است، گفت: آسیب‌های موجود که متأسفانه امروز بیداد می‌کنند به سبب بالا رفتن سن ازدواج، بیکاری جوانان، زنان مطلقه وغیره است.

وی با بیان اینکه فطرت انسان خداجوی و پاک است، گفت: همین مفسدین موجود در جامعه که عامل ایجاد فساد هستند خود نیز از فساد رنج می‌برند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه عمده‌ترین فسادها به دست حکومت‌ها ایجاد شده است، گفت: حکومت ۱۰۰ ساله آل‌سعود امروز مسبب ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، کشتار مردم مسلمان جهان در منا، یمن و اخیراً نیز کشتن شیخ نمر شده است.

ویعنوان کرد: همین دشمنان اسلام و مسلمین روزی در فساد به وجود آورده خود غرق خواهند شد و به دست فراموشی سپرده می‌شوند زیرا ظلم و جور پایدار نخواهد ماند.

محمدی گفت: برخی طبعشان به نسل‌کشی عادت کرده است که از مصادیق نسل‌کشی در کشور ما همین از بین بردن منابع کشاورزی، دامی، معدنی و غیره است.

وی بابیان اینکه همه ما در ابتدا وظیفه اصلاح خود را داریم، گفت: اگر بتوانیم خود را اصلاح کنیم توانایی اصلاح جامعه را نیز داریم و اگر غیر این صورت باشد مطمئناً خود نیز به فساد کشیده خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان عنوان کرد: اگر علما فاسد شوند دنیا فاسد می‌شوند و اگر علما و روحانیون اصلاح شوند حکومت‌ها نیز اصلاح خواهند شد.

وی گفت: برخی از گذشته تاکنون خدمت گذار بوده‌اند ولی صالح نبوده اند که این موجب بلایایی برای خودشان و جامعه شده است.

محمدی بابیان اینکه وظیفه امروز ما شناسایی اصلح برای ساختن آینده‌ای متعالی‌تر از پیش است، گفت: کسانی باید جامعه را به سمت‌وسوی صلاح ببرند که خود صالح باشند.

وی با اظهار به اینکه هر جا روحانیون حضورداشته‌اند بدی وجود نداشته است، گفت: مصداق آن حضور روحانیون در اداراتی است که نقشی اصلاح کننده و خدمت گذار و خدمت رسان داشته‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات