خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار گفت: باید توجه بیشتری به امر ورزش و فعالیت‌های ورزشی در روستاها و شهرستان‌ صورت گیرد
کد خبر: ۸۶۲۷۹۳۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی اصغر بهمنیهرمز امروز در نخستین همایش تجلیل از ورزشکاران روستای حسین‌آباد عاشوری اظهار داشت: استعدادهای فراوان و ظرفیت‌های خوبی در روستای حسین‌آباد عاشوری وجود دارد که نیازمند توجه است.

وی با اشاره به لزوم افزایش شادی و نشاط در بین مردم افزود: برگزاری این همایش‌ها موجب شادی و نشاط بیشتر در زندگی مردم می‌شود چراکه همه از وجود شادابی و نشاط در ورزش با خبر هستند و بر همین اساس سعی ما بر این است که قشرهای مختلف مردم به ورزش روی آورند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار با اشاره بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد فضای شاداب و با نشاط برای جامعه بیان داشت: با توسعه و ترویج ورزش برای همه، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی در راستای توسعه ورزش قهرمانی و برنامه‌های فرهنگی با محوریت جوانان می‌توانیم گام محکمی برای پیشرفت ورزش برداریم.

وی بیان داشت: ورزش قدر دانستن سلامتی است و سلامتی هدیه‌ای الهی است که به خود فرد تعلق ندارد بلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها راه حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است.

بهمنی‌هرمز با بیان اینکه ورزش با قصد سلامتی و حفظ آن زیبنده است، افزود: ورزش راه اساسی برای کاهش معضلات اجتماعی، جسمانی و روحی و روانی در جامعه است.

وی ابراز داشت: اگر برای وقت جوانان برنامه‌ریزی مناسبی را نداشته باشیم مطمئن باشید که به سمت و سوی گناه و .. خواهد رفت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار تصریح کرد: شهدای گرانقدر توفیقی داشتند و به شهادت رسیدند، پیشرفت کشور هم توفیق می‌خواهد زیرا فراهم‌سازی بستری مناسب برای جوانان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهمنی با تحسین همت مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای حسین‌آباد عاشوری و دهیاری و بزرگان روستا افزود: امیدواریم این روستا به زودی در حوزه ورزش در قله‌های موفقیت جای گیرد.

وی با بیان اینکه جوانان آینده‌سازان مملکت هستند، گفت: باید چار‌ای برای رفع مشکلات به ویژه در حوزه ورزش در حسین‌آباد عاشوری انجام گیرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار اضافه کرد: باید توجه بیشتری به امر ورزش و فعالیت‌های ورزشی در روستاها و شهرستان‌ صورت گیرد.

وی با تقدیر از مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای حسین آباد خاطرنشان کرد: برگزاری این همایش‌ها تأثیر خوبی در ترغیب والدین برای سوق جوانان به پیشرفت در ورزش دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات