خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

اهداف و راهبردهای فتنه‌گران غیرمستقیم و آرام در حال پیگیری است

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه در حال حاضر نیز اهداف و راهبردهای فتنه‌گران به صورت غیرمستقیم و آرام در حال پیگیری است، گفت: در فتنه 88 انتظار نتیجه زود و سریع را داشتند و در زمان حال به دنبال نتیجه‌گیری در بلند مدت هستند.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۳۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به حضور فعال عناصر شاخص فتنه اظهار داشت: باتوجه به تاثیرگذاری این افراد و وجود زمینه نفوذ و سابقه همکاری و همراهی آنها در فتنه 88 و اثبات ارتباط آنان با آمریکائیان و دشمنان انقلاب خطر نفوذ در این افراد به طور قطع بسیار بیشتر است.

وی افزود: نهادهای نظارتی و امنیتی باید رصد مستمر و دائمی بر این افراد داشته باشند و به صورت قانونی و مستدل، تحرکات غیر قانونی آنان را سریعاً پیگیری و بر اساس قانون برخورد کند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: با توجه به عملکرد فتنه‌گران در انتخابات 88 و اعلام مواضع و مصاحبه‌های آنان و حمایت و ارتباط گیری آنان با منافقین و سلطنت‌طلبان و دشمنان قسم خورده انقلاب به طور قطع هدف اصلی آنها براندازی نظام و پذیرش سلطه همه‌جانبه آمریکا بود.

وی ادامه داد: از وعده‌های آنان به طرفداران خود در داخل و خارج ارتباط سیاسی کامل با غرب و پذیرش کامل سیاست‌های آمریکا در داخل بود که در حوزه سیاست خارجی و فرهنگی دنبال می‌کردند.

برات‌زاده ابراز داشت: فتنه‌گران به دنبال لیبرالیزه کردن نظام و از لحاظ فرهنگی پذیرش فرهنگ غربی و بردن جامعه به سوی فرهنگی آمریکایی بودند.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد همان اهداف و راهبردها در حال حاضر نیز به صورت غیرمستقیم و آرام در حال پیگیری است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تأکید کرد: نتیجه عمل هر دو در نهایت مانند دو روی یک سکه می‌ماند که در فتنه 88 انتظار نتیجه زود و سریع را داشتند و در زمان حال از طریق همراه سازی مردم و فشار بر افکار عمومی به دنبال نتیجه‌گیری در بلند مدت هستند.

وی با بیان اینکه نقش بسیج در مهار فتنه 88 کاملاً روشن و بسیار موثر بود، گفت: لطف الهی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور بسیج در صحنه باعث مهار فتنه شد.

برات‌زاده عنوان کرد: بسیج باید نسبت به آن زمان منسجم‌تر و سریع‌تر وارد عمل می‌شد، غافلگیر شدن بسیج در فتنه 88 باعث شد که فتنه‌گران گستاخ شده و هزینه‌های زیادی بر نظام تحمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بسیج بتواند نقش خود را به عنوان یک رسانه مهم در جامعه با بصیرت‌افزایی و تبیین و ترویج گفتمان ولایت به صورت دقیق وسریع و صحیح انجام دهد به طور قطع هم در مقابله با نفوذ فتنه‌گران و بازگشت عناصر آن و هم اقدامات احتمالی فتنه گران نقش اصلی را خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات