خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز شنیدن واژه 9 دی، حس عزّت، سربلندی، اقتدار، ولایتمداری و حضور ده‌ها میلیونی امّت حزب الله برای اطلاعت و دفاع از ولایت و ارزش های نظام اسلامی و شکست و سرخوردگی استکبار جهانی و سران فتنه و فتنه گران را تداعی می کند.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۴۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به حماسه بزرگ 9دی اظهار داشت: عوامل به وجود آورنده فتنه 88، قدرت طلبی، جاه‌طلبی و ثروت‌اندوزی خواص دنیاطلب بوده و مسبب آن، بازیگرانی بودند که با هدایت آمریکا، انگلیس و صهیونیسم و پشتیبانی دولت‌های مرتجع منطقه به کشور و نظام ضربه زدند.

وی افزود: این حرکات در داخل موجب افشای چهره های وابسته، تبیین فتنه و ابعاد آن و در خارج از کشور، امیدوار شدن دشمنان برای تحریم اقتصادی و فشار در سطح بین المللی شد، اما دست قدرت خداوند مانند همیشه به یاری انقلاب اسلامی آمد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: بصیرت افزایی قشرهای مختلف کشور به ویژه خواص دین طلب از طرف رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه‌ای، بسترهای مناسب شناخت توطئه را برای عموم جامعه ایجاد کرده و پس از هشت ماه، حرکت بزرگی به نام 9 دی ماه در سطح کشور شکل گرفت.

وی با تأکید بر بصیرت افزایی درخصوص فتنه 88 در بین مردم و نقش بسیج در این زمینه تصریح کرد: آگاه سازی و تبیین عناصر و جریانات وابسته و افشای آنان در دستور کار سپاه و بسیج بوده است.

ابوحمزه اظهار کرد: در سال 88 نیز مهمترین نقش بسیج و سپاه، بصیرت افزایی نسبت به کارکنان، سربازان، بسیجیان و سپس قشرهای مختلف جامعه بود و با کمک به نیروهای انتظامی و برخورد قانونی با عوامل اصلی فتنه، رسالت خود را انجام داد.

وی پیام 9 دی را اطاعت از ولایت مطلقه فقیه برای عبور از بحران های داخلی و خارجی، افزایش بصیرت در خواص و عوام جامعه و پرهیز از دنیا طلبی و وابستگی به دنیا عنوان کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمنان نیز گفت: نفوذ جریانی با هدایت خارج از کشور و بهره گیری از عناصر وابسته و ضد انقلاب داخلی و انسان های ساده لوح و ساده اندیش شکل می گیرد و در سال 88 نیز با هدایت استکبار جهانی و صهیونیسم و بهره گیری از انسان های قدرت طلب صورت گرفت، اما حماسه بزرگ 9 دی، تمامی توطئه های دشمن را خنثی کرده و موجب عزت و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی و شکست توطئه گران شد.

وی بیان کرد: در آستانه فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی بوده و باید با تعریف نفوذ، ابعاد نفوذ، عوامل نفوذ، شیوه های نفوذ، نتایج نفوذ و راهکارهای مقابله با نفوذ برای قشرهای مختلف جامعه تلاش کرد.

ابوحمزه گفت: امروز شنیدن واژه 9 دی، حس عزّت، سربلندی، اقتدار، ولایتمداری و حضور ده ها میلیونی امّت حزب ا... برای اطلاعت و دفاع از ولایت و ارزش های نظام اسلامی و شکست و سرخوردگی استکبار جهانی و سران فتنه و فتنه گران را تداعی می کند.

وی اعلام کرد: مردم ولایت مدار ایران به ویژه بسیجیان به صورت گسترده در مراسم گرامیداشت یوم ا... 9 دی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات