بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن همدان به مناسبت سالروز حماسه 9دی:
در بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی آمده است: باز هم شاهدیم که اصحاب فتنه با طرحی جدید قصد فتنه‌گری مجدد با هدف خدشه به جایگاه ولایت فقیه و نفوذ در مجلس خبرگان رهبری را دارند.
کد خبر: ۸۶۱۲۶۰۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان همدان به مناسبت سالروز حماسه نهم دی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

باسمه تعالی

مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی):

"فتنه‌ ۸۸ تنها آن چیزی نبود که توی خیابان به وسیله‌ تعدادی آدم دیده شد؛ این یک چیز ریشه‌داری بود، یک بیماری عمیقی درست کرده بودند، اهدافی داشتند، زمینه‌ها و مقدمات فراوانی برایش چیده شده بود، کارهای بزرگی شده بود و هدف‌های بسیار خطرناکی دنبال این کار بود، که با این برخوردهای گوناگون سیاسی و امنیتی و اینها حل نمی‌شد؛ یک حرکت عظیم مردمی لازم داشت؛ که این حرکت، حرکت ۹ دی بود؛ آمدند بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند. لذا حادثه ۹ دی یک حادثه‌ ماندنی در تاریخ ماست. من آن سال هم گفتم - پارسال بود یا پیرارسال بود - که این حادثه، حادثه‌ی کوچکی نیست. این حادثه، شبیه حوادث اول انقلاب است. این حادثه بایستی حفظ شود، بایستی گرامی داشته شود."21/09/1390

حماسه 9 دی‌ماه ازسرفصل‌های مهم و تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی است که با اراده الهی،ایمان دینی وحضور پرشور مردمی رقم خوردکه نقش‌آفرینی‌های به موقع، به‌هنگام و تعیین‌کننده خود را همواره کلید حل مشکلات و چالش‌های فراروی نظام و کشور قرار داده‌اند.

این حماسه عظیم با حضور پرشور ملت بزرگ ایران اسلامی این حقیقت را فریاد زد که پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی عامل نجات کشور بوده و از هرگونه آسیب به مملکت جلوگیری می‌کند.

وقایع پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری جنگ احزابی بود که کلیت نظام دینی و خاصه اصل مترقی‌ولایت‌فقیه که شاکله جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهد، هدف گرفته بود اما این بار نیز همچون همه مقاطع بعد از انقلاب اسلامی محاسبات دشمنان و فریب‌خوردگان‌، اشتباه بود و غائله‌آفرینی آنان به شکستی مفتضحانه منجر شد.

6 سال پس از عبور از فتنه 88 و در سالروز حماسه نهم دی ماه بازهم شاهدیم که اصحاب فتنه با طرحی جدید و استفاده از تجربیات فتنه‌های سال‌های 78 و 88 قصد فتنه‌گری مجدد با هدف خدشه به جایگاه رهبری و ولایت فقیه و نفوذ در مجلس خبرگان رهبری را دارند، لذا ما مهندسین بسیجی استان همدان ضمن اعلام عهد و میثاق مجدد با رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه ا... تعالی) آمادگی خود را در جهت اطاعت از ولی فقیه زمان اعلام نموده به سران فتنه و حامیان آنها بالاخص فتنه‌گر پیر هشدار می‌دهیم ازتقابل با انقلاب و رهبری خودداری نمایند چراکه در صورت ادامه خباثت و نفاق با سیلی امت بصیر و در صحنه ایران اسلامی مواجه خواهند شد و همچنین به دولتمردان توصیه می‌نماییم با پرهیز از سیاست‌زدگی و صرف توان خود در رسیدگی به امورات کشور و تلاش برای عبور از رکود اقتصادی بی‌سابقه و دوری از حواشی همراه و همگام ملت بزرگ ایران باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات