خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار شهدای سپاه ناحیه رزن در گفت‌وگو با بسیج:

فتنه‌گران نفوذ تفکر غیرانقلابی و اسلام آمریکایی را کلید زده‌اند

مسئول حفظ آثار شهدای سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه فتنه دیگری در راه است، گفت: عناصر فتنه امروز نیز توانسته‌اند نفوذ تفکر غیرانقلابی و اسلام آمریکایی را در کشور کلید بزنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۷۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳

طیب سعیدی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در رزن با اشاره به حضور فعال عناصر شاخص فتنه در کشور اظهار داشت: این عناصر در مجلس شورای اسلامی در مقابل طرح های نمایندگان بسیجی از طریق رایزنی با نمایندگان منفعل و محافظه‌کار مجلس می‌ایستند و جلوی طرح‌های انقلابی و جهادی مانند مسکن‌ مهر را می‌گیرند.

وی افزود: این عناصر می‌توانند جبهه مقاومت را سست کرده و در چینش نیروهای در مسئولیت‌ها و کند کردن برنامه‌های جهادی و تزریق افکار غیر انقلابی خود در برنامه‌ریزی‌ها، اجرای برنامه‌ها، تخصیص بودجه‌ها و عدم به‌کارگیری نیروهای انقلابی در برنامه‌های مهم، نفوذ اسلام آمریکایی را کلید بزنند.

مسئول حفظ آثار شهدای سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه فتنه دیگری در راه است، تصریح کرد: اگر فتنه‌گران 88 نیز روی کار می‌آمدند به این خوبی نمی‌توانستند افکار و عقاید غیر انقلابی خود را بکار ببندند چراکه سران فتنه با حرف‌های تند در دوران تبلیغات، خود را لو داده بودند اما در حال حاضر با زیرکی تمام و به آرامی به دنبال پیشبرد اهداف خود است.

وی با بیان اینکه امروز مشکل اصلی کشور اقتصاد است و دوای اصلی آن نیز اقتصاد مقاومتی است، گفت: نباید از زیر بار اقتصاد مقاومتی شانه خالی کنیم.

سعیدی ابراز داشت: اگر فتنه‌ 88 نیز به سرانجام می‌رسید، نمی‌توانست مانند فتنه نفوذ در حوزه سیاست خارجی و فرهنگ تأثیرگذار باشد، بنابراین باید بیش از پیش آگاه و هوشیار باشیم چراکه دشمن از راه دیگری به دنبال ورود به کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش مهم بسیج در جامعه عنوان کرد: بسیج باید مردم را متوجه اوضاع کند و دروغ افرادی را که خود را پیرو امام می‌دانند، روشن کند.

مسئول حفظ آثار شهدای سپاه ناحیه رزن اضافه کرد: بسیج باید خط و مواضع امام خمینی (ره) را از طرق مختلف برای مردم بازگو کند تا این اختلاف و تفاوت روشن شود.

وی ادامه داد: بسیج باید آمریکا را رسوا کند و تمام جنایت‌های آن را در یک قرن گذشته با رسانه‌های خود فریاد بزند و اجازه ندهد فریب‌خوردگان، آمریکا را فرشته نجات معرفی کنند.

سعیدی با بیان اینکه باید با استفاده از ابزارهای مختلف از قبیل مقالات، نشریات، فیلم، موسیقی و... جنایت‌های آمریکا را برای مردم روشن کرد، بیان داشت: پاسداران و بسیجیان باید در این راستا پیشقراول باشند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج باید تمام خسارت‌هایی را که فتنه 88 به کشور وارد کرد برای مردم گوشزد و تقابل بین فتنه‌گران وعاشورائیان را بر ملا کرده و همکاری آنها با انگلستان، آمریکا و... را بازگو کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار