خبرهای داغ:
در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی آمده است: 9دی سالروز حماسه بزرگ دیگری از ملت ایران است که نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند تا استحکام ریشه‌های انقلاب کبیر اسلامی و نظام برخاسته از آن را به جهانیان اثبات نمایند.
کد خبر: ۸۶۱۲۴۹۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

نهم دی ماه، سالروز حماسه بزرگ دیگری از ملت رشید و عاشورایی ایران است که نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند تا استحکام ریشه‌های انقلاب کبیر اسلامی و نظام برخاسته از آن را به جهانیان اثبات نمایند.

بدون شک وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، یکی از بزرگترین چالش‌ها را برای نظام اسلامی ایران پدید آورد و ملت را در موقعیتی خطیر قرار داد تا بار دیگر از آزمونی سخت با سربلندی بیرون آید و با کنار زدن ابرهای سیاه و ابهام آلود فتنه، خورشید ولایت فقیه همچنان بر تارک آسمان‌مان بدرخشد.

حماسه نهم دی ثابت کرد که ملت ایران در راه حفظ مقدسات و شعائر دینی خود و به ویژه مکتب انسان ساز عاشورای حسینی(ع) و نیز پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بزرگ اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، تحت زعامت داهیانه دیده‌بان بصیر و فرزانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) حاضر به قربانی کردن گرانبهاترین و عزیزترین داشته‌های خود است و هرگز تن به خفت و خواری نمی‌دهد.

خروش و خیزش عظیم مردمی در نهم دی 1388، که از اعمال جان و دل پیروان حسینی(ع) و خمینی کبیر(ره) فوران کرد، تبدیل به طوفانی شد که پرده‌های دروغ و نفاق را از هم درید و نقاب تزویر را از چهره دشمنان فرو انداخت و ناجی دو رکن اساسی نظام، یعنی (جمهوریت و اسلامیت) شد و توطئه‌های خطرناک چیده شده برای براندازی نظام الهی را نقش بر آب کرد.

اکنون با گذشت 6 سال از رقم خوردن آن حماسه عظیم، دشمنان خارجی و عمال داخلی آنان بدانند که، مردم انقلابی و شهیدپرور ایران، همچنان بر سر پیمان خود با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و جانشین بر حق امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز میثاق خود با خون شهیدان به خون خفته ایستاده‌اند و در هر زمان که ولی امر مسلمین جهان و مقام عظمای ولایت امر بفرمایند، آماده جانفشانی و حضور در صحنه ها و میدانهای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی هستند.

در همین راستا سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان ضمن گرامیداشت یوم ا... نهم دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام گرفته است، اعلام می‌دارد که در کنار ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی، با پیروی از رهنمودهای ناب مقام معظم رهبری، آماده است تا جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان دیرینه جمهوری اسلامی در خارج و نااهلان و فریب‌خوردگان داخلی آنان ایستادگی کرده و مکر و حیله دشمنان را به خود آنان بازگرداند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات