خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان البرز تأکید کرد

ضرورت بازخوانی و تجزیه و تحلیل فتنه 88

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به ضرورت بازخوانی و تبیین فتنه 88 و حماسه 9دی گفت: یکی از راه‌های افزایش بصیرت، بازخوانی و تجزیه و تحلیل حوادث گذشته است.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۶۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار علی استادحسینی شامگاه امروز در همایش تجلیل از پیشگامی همدانی‌ها در خلق حماسه 9 دی با گرامیداشت این حماسه عظیم اظهار کرد: اگر همه مردم در 9 دی به صحنه آمدند مردم بصیر و فهیم همدان در 7 دی به صحنه آمدند.

وی عنوان کرد: اقتضای درس آموختن و عبرت‌آموزی از حوادث گذشته بازخوانی فتنه 88 است که اگر بازخوانی نشود موافقان و دست اندرکاران فتنه 88 را خوشحال می کند زیرا آنان می‌خواهند که این حادثه از یادها برود.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر بصیرت‌افزایی در جامعه گفت: بصیر کسی است که ظاهربین و سطحی‌نگر نبوده و از حوادث تاریخی عبرت می‌گیرد.

وی با اشاره به ضرورت بازخوانی و تبیین فتنه 88 و حماسه 9دی عنوان کرد: یکی از راه‌های افزایش بصیرت، بازخوانی و تجزیه و تحلیل حوادث گذشته است.

استادحسینی در ادامه بیان کرد: دشمن با تمام توانش پای کار آمده و می خواهد همان سناریویی که سال 88 اتفاق افتاد و نتوانست به سرانجام برساند و با ریشه‌کنی انقلاب به مقصود خود برسد.

وی تصریح کرد: همچنانکه 22 بهمن ماه یوم الله است، 9 دی ماه نیز یوم الله است و یوم الله را باید گرامی بداریم تجزیه و تحلیل و بازخوانی کنیم .

فرمانده سپاه استان البرز ابراز داشت: تجزیه و تحلیل‌ها و بازخوانی‌ها باعث افزایش روحیه حماسی و شجاعت و ایستادگی در برابر دشمن و زیر بار ظلم نرفتن می شود.

وی با بیان اینکه باید اهداف دشمن را بشناسیم، خاطرنشان کرد: دشمن‌شناسی یکی از مهمترین اولویت‌ها است چراکه اگر بصیر و آگاه نباشیم همان فتنه دوباره شکل می‌گیرد و دشمن بر ما چیره می شود.

استادحسینی با اشاره به انتخابات پیش رو و حساسیت آن خاطرنشان کرد: باید با روحیه‌ای عالی به صحنه بیاییم و محکم از انقلاب دفاع کنیم و با بصیرت پای صندوق های رأی برویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات