خبرهای داغ:
مشاور امور ایثارگران استانداری همدان :

ایمان و ایستادگی ملت ایران معادلات دشمنان را بر هم زد

مشاور امور ایثارگران استانداری همدان گفت: ایمان و ایستادگی دو نقطه قوت ملت بزرگ ایران در تمامی شرایط سخت به ویژه در تحریم ها بود که معادلات دشمنان را بر هم زد.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۵۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاج میرزا سلگی در نشست مشترک بسیج و رابطین ایثارگر ادارات کبودراهنگ با اشاره به ایثار و فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امروز برای اینکه انقلاب اسلامی ماهیتی همچون ظلم ستیزی و عدالت خواهی دارد اکثر کشورها به اشکال گوناگون در مقابل ایران هستند .

وی خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همیشه در حال توطئه‌افکنی علیه کشور ایران بودند که ابتدا با راه‌اندازی گروهک‌های منافقین سعی کردند به اهداف شوم خود برسند .

مشاور امور ایثارگران استانداری همدان افزود: دشمنان پس از ناکامی از تشکیل این گروهک‌ها با راه‌اندازی و طراحی جنگ بین ایران و عراق سعی در پیاده کردن اهداف خود داشتند که در این راستا کشور عراق را تا دندان مسلح کردند که به فضل الهی و ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان حتی یک وجب از خاک کشور را نتوانستند تصرف کنند .

وی ادامه داد: در این مسیر مقاومت مردم غیور ایران اسلامی تبدیل به واژه ای شد که کشورهایی همانند فلسطین، لبنان، یمن و دیگر کشورها بر آن تأسی گرفتند .

مشاور امور ایثارگران استانداری همدان گفت: ایمان و ایستادگی دو نقطه قوت ملت بزرگ ایران در تمامی شرایط سخت به ویژه در تحریم ها بود که معادلات دشمنان را بر هم زد .

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی افزود باید در انتخابات با آگاهی و بصیرت افراد مخلص، با ایمان، صالح و خدمت گذار را انتخاب کنیم و با حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای همانند گذشته پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم .

فرماندار کبودراهنگ نیز با اشاره به حضور گسترده مردم در جبهه‌های حق علیه باطل و نیز پس از پیروزی انقلاب در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی گفت: شهرستان کبودراهنگ در دوران هشت سال دفاع مقدس 52 آزاده، 630 شهید و یک هزار و 647 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

احسان قنبری در ادامه افزود: همچنین مردم شهر کبودراهنگ در 5 آبان 57 که 104 روز به پیروزی انقلاب مانده بود با تقدیم 5 شهید و 23 جانباز برگ زرینی بر دفتر انقلاب ورق زدند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات