خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

رد پای عناصرفتنه در انتخابات جاری دیده می شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: رد پای عناصر شاخص فتنه 88 در انتخابات جاری وظیفه مسئولین نهادهای امنیتی و نظارتی را بسیار سنگین‌تر و حساس‌تر می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۴۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به حضور عناصر شاخص فتنه در انتخابات جاری و خطر نفوذ جریان کودتای آمریکایی اسرائیلی 88 ، اقشار و ملت شهیدپرور و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ایران باید هوشیاری‌تر از همیشه باشند.

وی بیان داشت: انتظار ملت انقلابی و شهیدپرور ایران این است که مسئولین بدون هیچ گونه اغماض و ملاحظه‌کاری شخصی، حزبی و گروهی کما فی السابق انجام وظیفه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در ادامه تصریح کرد: اگر فتنه‌گران می‌توانستند در سال 88 رأی اعتماد مردم را جلب کنند قطعاً نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی و در حوزه فرهنگی و اخلاقی با شکست غیر قابل جبرانی مواجه می‌شد.

وی با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه 88 و مبارزه با جریانات نفوذی افزود: بسیج یک سرمایه ملی است که همواره با هوشیاری و بصیرت انقلابی در تمام فتنه‌ها و مشکلات با توجه به نیاز با عشق و علاقه به نظام و رهبری، به یاری نظام آمده است.

شیرزادی عنوان کرد: اگر حضور بسیج با فرماندهی مدبرانه سردار شهید حاج حسین همدانی و دیگر فرماندهان دلسوز و تدابیر و نصایح حکیمانه فرماندهی کل قوا نبود، مهار فتنه ممکن نبود.

وی خاطرنشان کرد: هرچه از عمر با برکت بسیج بگذرد به تعبیرحضرت امام خمینی(ره) این شجره طیبه در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی به حول قوه الهی بیشتر خواهد درخشید.

انتهای پیام/


ارسال نظرات