خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

برخی در کشور سرنوشت حکام نالایق عربی را در سرسپردگی به آمریکا فراموش کرده‌اند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: برخی آمریکا را به عنوان کدخدا و حلال مشکلات مردم در کشور معرفی می‌کنند و سرنوشت حکام نالایق عربی را در سرسپردگی به آمریکا به فراموشی سپرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۶۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام رضوی‌راد در جمع پایوران و سربازان سپاه ناحیه نهاوند با تبریک هفته بسیج با اشاره به حدیثی از امام موسی کاظم(ع) که می‌فرماید از ما اهل بیت نیست کسی که هر روز محاسبه نفس انجام ندهد، اظهار داشت: بر ما پاسداران و رهروان اهل بیت(ع) تکلیف است روزانه اعمال، کردار، رفتار و گفتار خود را محاسبه کنیم قبل از اینکه با اتمام زندگی ملائکه مقرب الهی از ما حساب بکشند.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی بیشترین تلاش برای احیای دین خدا و حل مشکلات مردم و کوشش در راستای عمران و آبادانی کشور بدون هیچگونه چشم‌داشت و این از ویژگی‌های بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان ابراز داشت: تلاشبری تامیناقتصاد و معیشت و امنیت مالی و جانی مردم با کمترین بهره‌برداری شخصی که مصداق واقعی آن حضرت علی(ع) است از دیگر خصوصیات بسیجیان است.

وی ادامه داد: حضرت علی(ع) با وجود تلاش‌های بی‌وقفه در راستای عمران و آبادانی ممالک مسلمین و کندن چاه‌ها و کاشتنخلستان‌های فراوان، آنها را به مردم می‌بخشید و با کمترین امکانات معیشتی زندگی می‌کرد.

رضوی‌راد با اشاره به فتنه نفوذ آمریکا در کشور افزود: سرمایه آمریکا حاصل از قتل و غارت و سرقت منابع ملت‌ها است همانند خوانین زمان طاغوت که تمام اهالی روستا به نوعی برای آنان کار و تلاش می‌کردند و آمریکا برای فریب ملت‌ها سازمان بین المللی را روی کار آورده است.

وی ادامه داد: کسانی که دانسته یا ندانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و پیام قرآن را که می‌فرماید با فتنه‌گران بجنگید تا

فتنه‌ای در زمین نباشد و حدود 60 سال جنایت آمریکا را در ایران فراموش کرده اند در واقع ذلت، خواری و نوکری آمریکا را می‌خواهند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد: آمریکا در طول تاریخ 200 ساله خود از وحشی‌ترین ملت‌های تاریخ به شمار می‌رود و از هیچ جنایتی در دنیا فروگذاری نکرده است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تحقق اقتصاد مقاومتی بیان داشت: با وجود این امر برخی حل مشکلات اقتصادی کشور را در رابطه با آمریکا می‌دانند و آمریکا را به عنوان کدخدا و حلال مشکلات مردم معر فی می‌کنند و سرنوشت حکام نالایق عربی را در سرسپردگی به آمریکا به فراموشی سپرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات