خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسبن(ع) استان همدان:

دو شاخص فساد اخلاقی و فکری عوامل نفوذ هستند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دو شاخص فساد اخلاقی و فکری عوامل نفوذ هستند که فساد اخلاقی و فکری در یک نقطه که ضربه وارد کردن به ارزش‌های نظام اسلامی است به هم می‌رسند.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۷۱
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان همدان با بیان اینکه نفوذ یک واژه نظامی است اظهار داشت: وقتی دو یگان مقابل هم قرار می‌گیرند اگر یکی از یگان‌ها با استفاده از ضعف‌های طرف مقابل وارد عمل شود این حرکت را رخنه می‌گویند اما اگر نیروها را از طریق هلی‌برد و چتربازی پشت‌سر دشمن پیاده و حمله کنند این حرکت را نفوذ می‌گویند.

وی گفت: هدف اصلی استکبار جهانی به‌خصوص آمریکا و اسرائیل و برخی دولت‌های مرتجع منطقه ضربه زدن به سیرت نظام اسلامی است چراکه سیرت نظام در واقع ماهیت، اصول، مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی که در فتنه 88 نیز این موضوع را هدف قرار داده بودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: اگر دشمن به سیرت نظام اسلامی ضربه وارد کند و ماهیت نظام خالی شود دیگر از صورت آن کاری برنمی‌آید.

وی درباره عوامل نفوذ تصریح کرد: عوامل نفوذ کسانی هستند که طی 37 سال گذشته، از انقلاب اسلامی ضربه خوردند و یا در عرصه فساد اخلاقی و فکری گرفتار شده‌اند.

ابوحمزه افزود: دو شاخص فساد اخلاقی و فکری عوامل نفوذ هستند که فساد اخلاقی و فکری در یک نقطه که ضربه وارد کردن به ارزش‌های نظام اسلامی است به هم می‌رسند.

وی عنوان کرد: جریان ضدانقلاب و دگراندیشان، اعتقادی به ارزش‌های نظام در فکر، عمل و اخلاق ندارند و آنها مقابل ارزش‌های نظام ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در بخش دیگری از سخنانش به شیوه‌های نفوذ اشاره کرد و گفت: دشمن از دو طریق پول و مادیات و همچنین از طریق شهوات جنسی اقدام به نفوذ می‌کند که اگر جریانات را در طول 37 سال گذشته بررسی کنیم آثار حرکات نفوذ مشاهده می‌شود.

وی با یادآوری اینکه طی چهار ماه گذشته مقام معظم رهبری بیش از 70 بار از نفوذ سخت گفته است بیان کرد: جریان نفوذ دنبال این است که به‌شکل قانونی در برابر نظام اسلامی بایستد و هفتم اسفند را که زمان برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است هدف گرفته است.

ابوحمزه افزود: عوامل نفوذ دنبال این هستند که چهره‌هایی را که مقابل ارزش‌ها، ولایت و انقلاب بوده و از سویی دیگر در برابر آمریکا و اسرائیل منفعل هستند مرحله به مرحله با پوشش‌هایی جهت دهند و آنها را وارد مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی کنند تا با بهره‌گیری از این عوامل با محمل‌های قانونی در برابر نظام اسلامی بایستند.

وی نفوذ را حرکتی پیچیده، خطرناک و گسترده دانست و تأکید کرد: جریان نفوذ در فتنه سال 78، 88 جریان منتظری، جریان مهدی هاشمی و اوایل انقلاب توسط لیبرال‌ها و چریک‌های اقلیت فشارهایی را در برخی استان‌ها ایجاد کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در گذشته نفوذ اولویت دشمن نبود، تصریح کرد: نکته مهمی که امسال رخ داده این است که نفوذ در اولویت برنامه‌های دشمن قرار گرفته تا جریان نفوذ در 7 اسفند به نتیجه برسد.

وی مهمترین راهکار مقابله نفوذ را اطاعت از فرامین و دستورات مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: برخی در کشور از موضوع نفوذ برداشت درستی ندارند و آن را رنگ و لعاب سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌دانند و این در حالی است که نفوذ ترکیبی بوده و در تمام عرصه‌ها مانند فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی، سلامت، هنر، علمی، ورزشی و غیره نفوذ می‌کند.

ابوحمزه دومین راهکار مقابله با نفوذ را افزایش بصیرت دانست و تأکید کرد: بصیرت یعنی هدف شناسی، دشمن شناسی و راه شناسی که برای مقابله با نفوذ باید بصیرت را در جامعه در راستای افزایش قدرت تحلیل ارتقاء دهیم.

وی به سومین راهکار مقابله با نفوذ اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت، انسجام و ایجاد امنیت در تعامل با هم بوده و باید از وحدت در راستای دفاع از آرمان‌های نظام، اسلام، ولایت مطلقه فقیه، عدالت، آرمانخواهی و دفاع از محرومین و مستضعفین دنیا بهره‌مند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات