خبرهای داغ:
فرمانده بهداری گردان 101 بیت‌المقدس:

مسئولین در اجرای اقتصاد مقاومتی با مردم صادق باشند

فرمانده بهداری گردان 101 بیت‌المقدس گفت: مسئولین باید در اجرای اقتصاد مقاومتی با مردم صادق بوده و حقیقت‌ها را به مردم بگویند چراکه هرجا مردم پای کار آمده‌اند کاری انقلابی انجام داده اند.
کد خبر: ۸۶۰۱۰۰۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

مقصود شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به ضرورت اجرای اقتصاد مقاومتی بیان داشت: باید با اجرای اقتصاد مقاومتی و محکم ساختن ساختارهای زیربنایی هزینه‌ها را کم کرده و موازی‌کاری ها را در کشور حذف کرد.

وی افزود: ملت ایران همانطور که توانستند از ابتدای انقلاب تاکنون تحریم‌ها را تحمل کنند و در جنگ دفاعی مقدس و جانانه انجام دهند، می‌توانند با اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه تحریم‌ها نیز پیروز میدان باشند.

فرمانده بهداری گردان 101 بیت‌المقدس ابراز داشت: اجرای اقتصاد مقاومتی یعنی ساختن زیربناهای اقتصادی در کشور طبق اصول و برنامه که هرچقدر این برنامه دقیق تر اجرا شود کشور را از نظر زیربنایی محکم تر و استوار تر می‌کند.

وی ادامه داد: مسئولین باید در اجرای اقتصاد مقاومتی با مردم صادق بوده و حقیقت‌ها را به مردم بگویند چراکه هرجا مردم پای کار آمده‌اند کاری انقلابی انجام داده اند.

شعبانی اضافه کرد: در زمینه تتحقق اقنصاد مقاومتی نیز با شرکت دادن مردم، استفاده از نظریه و عقاید آنها می توان کاری بزرگ و انقلابی انجام داد.

وی افزود: دولت به عنوان تعیین کننده اصلی در اقتصاد مقاومتی بسیار موثر است چراکه منابع و امکانات در دست وتحت نظر دولت است و می تواند با قراردادن این امکانات و پشتیبانی از مردم و شرکت‌های خصوصی و ابلاغ دستورالعمل های مناسب یک اقتصاد مقاومتی ایده آل را به اجرا درآورد.

*تحقق نفوذ از طریق برجام به معنای عقب‌نشینی 37 ساله است

فرمانده بهداری گردان 101 بیت‌المقدس بیان داشت: تغییرات در دولت و رده‌های بالای مدیریتی می‌تواند بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها را راکد و یا از ابتدا اجرا کند به همین دلیل در بعضی بخش‌ها اجراها نیمه‌کاره مانده و در برخی نیز تحریم‌ها و فشارهای دولت های بیگانه باعث شده کار پیش نرود.

وی عنوان کرد: باید یک همدلی و همزبانی دو طرفه بین دولت و ملت به وجود آید تا موانع پیش‌روی اقتصاد مقاومتی از پیش‌رو برداشته شود.

شعبانی با اشاره به بحث نفوذ از طریق برجام اظهار داشت: برجام تا زمانی خوب است که به صلاح کشور و ملت باشد.

وی افزود: ما باید در برجام رهنمودهای رهبری را الگو قرار دهیم چراکه عبور از گفته‌های ایشان به منزله خروج از خط قرمزها است.

فرمانده بهداری گردان 101 بیت المقدس با بیان اینکه کشورهای غربی از جمله آمریکا نشان داده هیچ گاه به گفته‌های خود پایبند نیستند، بیان داشت: اگر آمریکا بخواهد با متن برجام به تمام مراکز نظامی و هسته ای و محرمانه ما دست یابد در حقیقت ما 37 سال عقب نشینی کرده ایم و به دوران طاغوت برگشته ایم که در آن زمان آمریکا به تمام موارد فوق مسلط بود و به همه امکانات ما دسترسی داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حقیقت این سال‌ها تحریم را تحمل کردیم که دست آمریکا را کوتاه کنیم و اگر غیر از این باشد به کشور و به خون شهدا خیانت کرده‌ایم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات