خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

حب دنیا و عدم بصیرت و اطاعت از علل انحراف و نفوذ در مسئولین است

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: از دلایل انحراف مسئولین و نفوذ در آنها حب دنیا، عدم بصیرت و عدم اطاعت از ولایت است.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۶۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جلسه هم اندیشی مربیان شجره طیبه صالحین قهاوند بیان داشت: بحث نفوذ در دو بخش مسئولان و مردم انجام می‌شود، در بخش مسئولان در تصمیم سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها نفوذ وارد خواهد شد بنابراین بسیاری از اتفاقاتی که در کشور ما افتاده از تصمیم سازی‌ها شروع‌شده و زمینه و عرصه‌ها را برای تصمیم سازان ایجاد کرده است.

وی با مقایسه واژه رخنه و نفوذ، رخنه را سطحی و کوتاه مدت ولی نفوذ را عمیق و بلند مدت ارزیابی کرد و گفت: در نفوذ پایه ها و عقبه دشمن مورد حمله قرار می گیرد و هدف از نفوذ تخریب ارزش‌ها، اصول، فرهنگ، انقلاب، اسلام و نظام است .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: کسانی که به دنبال دنیاگرایی هستند و ضعف در بصیرت و اطاعت دارند شرایطی را به وجود می‌آورند که بحث نفوذ در مسئولان شکل بگیرد.

وی دلایل انحراف مسئولین و نفوذ در آنها را حب دنیا، عدم بصیرت و عدم اطاعت از ولایت دانست و بیان کرد: تقوا، نداشتن غرور و تکبر و عدم غفلت و داشتن بصیرت از راه‌های مقابله با نفوذ است.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در زمینهٔ نفوذ در مردم ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده و سیاه نمایی ۳۷ ساله انقلاب است، عنوان کرد: این همان چیزی است که مدنظر دشمنان اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و نتیجه آن دلسردی و ناامیدی مردم است.

وی تصریح کرد: برخی نفوذ را در عرصه سیاسی می‌دانند و برخی در عرصه فرهنگی و عده‌ای نیز در عرصه اقتصادی در حالی که نفوذ تمام این عرصه ها را شامل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار