خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان مطرح کرد

بسیج کلید طلایی تمام مسائل جامعه

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به نقش موثر بسیج در تمام عرصه‌ها گفت: بسیج کلید طلایی و حل تمام مسائل جامعه است.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۴۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در مراسم افتتاح پایگاه بسیج سردار شهید همدانی برای خیاطان برادر بیان کرد: بسیجی بودن یک تفکر است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می فرماید «کسانی که دلشان برای این انقلاب و برای اسلام می تپد اینها بسیجی هستند ولو پرونده نداشته باشند»، افزود: بسیجی بودن فقط داشتن پرونده و کارت نیست کسی که این روحیه را دارد قطعاً تفکر بسیجی را داراست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تأکید کرد: در تمام مسائل کشور بسیج، کلید طلایی است و بر اساس فرمایشات امام راحل بسیج راه مستقیم و ولایت و راه عمل کردن دستورات رهبری است و این مسیر، مسیر عزت و عظمت تشیع است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت این تفکر، ایران چشم امید دنیاست، اظهار داشت: ایران با این همه پیشرفت، عزت و شوکتی که دارد، تنها کشوری است که در دنیا مسئولین و مردمش زیر یوغ هیچ کس نیست بنابراین باید قدر تمام داشته های خود را بدانیم.

برزگر افزود: فرهنگ اینکه یک لباس حتما باید برند خارجی داشته باشد تا ارزش آن جنس بالا باشد از کجا آمده است؟ این دید را چه کسی باید اصلاح نماید؟ همه ما مسئول این دید هستیم و باید آن را اصلاح کنیم.

وی تأکید کرد: امید است فرهنگ بسیجی، فرهنگ ایرانی و اسلامی که رهبری تاکید دارند با افتتاح این پایگاه تحقق یابد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: صنف خیاط باید کاری کند تا این وابستگی و این تفکر و این نفوذ دشمن که فکر جنس خارجی بهتر از جنس ایرانی است، را اصلاح کند.

وی در راستای اهمیت فرهنگ با بیان اینکه ستون امنیت ملی ما فرهنگ است، گفت: با توجه به نظرات شاین اندیشمند اسرائیلی فرهنگ سه لایه دارد مانند میوه هلو که پوست و گوشت و هسته را شامل می‌شود.

برزگر اضافه کرد: اگر می‌خواهید فکر و اعتقاد مردم را عوض کنید نمی‌توانید به یکباره به آن حمله کنید بلکه ابتدا باید قیافه را با نوع لباس و موها تغییر داد کم کم محیط آماده لایه بعدی یعنی بایدها و نبایدها می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت قشر خیاط گفت: خیاطان با طرح‌های خود می توانند جلوی لایه اولیه نفوذ که تغییر لباس مردم است را بگیرند و با طرح های خوب تمام ذائقه ها را جذب کنند تا بتوانیم جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی فرمانده پایگاه اهدا شد.


برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

ارسال نظرات