خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

بسیج سبب تقویت روحیه و ساخت جامعه و بازار اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه بسیج، سبب تقویت روحیه و ساخت جامعه و بازار اسلامی است، گفت: رتبه بازار اسلامی در کشور مالزی 34 و در ایران 110 است.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۳۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفته بسیج پایگاه مقاومت خرازی فروش‌های خواهر در همدان با حضور مسئولان استانی و بسیجیان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان در این مراسم گفت: با توجه به اینکه دشمن در صحنه های جنگ سخت نتوانسته به هدف خود برسد امروز به جنگ نرم روی آورده و بیشترین سرمایه گذاری را روی قشر خواهر گذاشته است.

سرهنگ حسن برزگر بیان کرد: فرانتس فانون جامعه شناس فرانسوی می گوید استعمار حداکثر کوشش خود را بر مسئله چادر تمرکز داده و هر چادری که دور انداخته می شود افق جدیدی را در برابر او می گشاید و پس از دیدن هر چهره بی حجابی امیدهای حمله ور شدن اشغالگر 10 برابر می شود.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان اندولسی کردن ایران و پوسانیدن این کشور از درون است، افزود: به دلیل قدرتی که ایران دارد، برای به بیراهه کشاندن جوانان این مرز و بوم سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

برزگر عنوان کرد: بازاریان قدیم کسانی بودند که در بحث علما شرکت می‌کردند و پای منبر حضرات می‌نشستند و با وضو مغازه ها را باز می کردند، الحمدالله امروزه نیز به همین منوال است و جوانان همان راه پدران خود را پیش گرفته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج، سبب تقویت روحیه و ساخت جامعه و بازار اسلامی است، گفت: رتبه بازار اسلامی در کشور مالزی 34 و در ایران 110 است و امیدواریم بتوانیم روحیه و تفکر بسیجی را در بالا بردن رتبه بازار اسلامی ترویج دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار