خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان:

دشمنان برای انتخابات و استحاله نظام برنامه‌ریزی کرده‌اند/ فتنه موضوع کلیدی است

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه موضوع فتنه موضوع کلیدی است، گفت: دشمنان در کوتاه‌مدت برای انتخابات و در بلندمدت در زمینه استحاله جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۹۸۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵

طیب فریادرس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان بیان داشت: با توجه به اینکه آمریکا به دنبال نفوذ سیاسی و فرهنگی از طریق برجام در ارکان و مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی نظام است بسیج به عنوان مأمور اصلی مبارزه با تهدیدات نرم دشمن باید روی نخبگان متمرکز شود.

وی افزود: نفوذ زمانی اتفاق می‌افتد که روی نخبگان و مردم کار کنند و آرمان و اعتقادات آنان را سست کنند و در این صورت اگر بخواهند ذهنیت مردم و نخبگان را از آرمان‌ها به سوی غرب متمایل و در پسابرجام با ارتباط گروه های مختلف اجتماعی با نظام سرمایه داری پیوند ایجاد کنند، موفق خواهند بود.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان بیان کرد: بسیج باید مراقب این گذرگاه باشد چراکه دشمنان می‌خواهند در حیطه‌های مختلف با رده‌های مختلف مشابه خود در بخشی با گفتمان‌سازی و در بخشی نیز با نظارت‌های دولتی وابستگی ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه بخش اصلی و مهم آن فضاسازی است، گفت: بسیج دانشجویی در بخش فضاسازی و گفتمان‌سازی می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

فریادرس اضافه کرد: مسئله نفوذ به عنوان اولویت بسیج دانشجویی مد نظر است تا بتوان در فضای دانشجویی با آن مقابله کرد.

وی با بیان اینکه بسیج می‌تواند در سه بعدی که دشمن در پسابرجام به دنبال آن است مقابله کند، افزود: بعد اول اقتصادی است و دشمن در این بعد به دنبال نابودی اقتصاد ملی ما است.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به خواست مقام معظم رهبری درخصوص ساماندهی اقتصادی تصریح کرد: بسیج دانشجویی درصدد است که در این موضوع در دانشگاه ها نقشی داشته باشد تا ادارات و نهادها به آن پایبند باشند.

* انحراف در خط امام(ره) یکی از راهکارهای دشمن است

وی با بیان اینکه بعد دوم فرهنگی است، بیان کرد: در مسائل فرهنگی دشمن به دنبال کمرنگ کردن اعتقاد و آرمان‌های مردم و جوانان بوده و نماد آن استکبارستیزی است.

فریادرس ابراز داشت: ما باید نشان دهیم که شهدا پرچم مقابله با ظلم را برافراشتند همان گونه که شکوه تشییع سردار شهید همدانی گواه بر این موضوع بود.

وی با تأکید بر اینکه ما باید آرمان‌ انقلاب،استکبارستیزی را به دست بگیریم، بیان داشت: منافع ملی در گرو این آرمان هاست و با دست کشیدن از استکبارستیزی محقق نخواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان اضافه کرد: اگر استکبارستیزی و مقابله با ظلم را امروز در کشورهای دیگر دنبال نکنیم، فردا باید در کشور خود با دشمن بجنگیم.

وی با اشاره به بعد سوم که سیاسی است، افزود: دشمن از طریق سیاستگذاری و سیاست‌سازی به دنبال این است تا به نتیجه مطلوب خود برسد که انحراف در خط امام(ره) یکی از راهکارهای دشمن در این زمینه است.

فریادرس با تأکید بر تبیین موضوع فتنه تصریح کرد: تبیین فتنه می‌تواند فضای کنونی جامعه را روشن کند و کمکی به عرصه‌های سیاسی باشد.

وی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با خط و راه امام مقابله کنند و وظیفه ما است به خاطر خون شهدا این راه را ادامه دهیم و نگذاریم برخی در کشور با ساختن خاطرات شخصیت امام (ره) را تحریف کنند.

* کار جهادی بدون توجه به هدف دشمن معنی ندارد

فریادرس با بیان اینکه باید منافذ نفوذ دشمن را ببندیم، اضافه کرد: در بحث فتنه و فتنه گران و عوامل آشکار و پنهان داخلی، دشمنان از جمله کسانی که در فتنه نقش داشتند در پسابرجام می‌خواهند برای خود سبد رأی بسازند و در بستر آن نیروهای خود را مهره‌چینی کنند و این هدف متوسط جریان غرب‌گرا است.

وی افزود: دشمنان می خواهند نظام و مردم روی فتنه تمرکز نکنند چراکه در صورت تمرکز راه نفوذ بسته خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند فتنه فراموش شود و ما به عنوان بسیج باید متوجه راهبرد غرب‌گرایان باشیم.

وی با بیان اینکه کار جهادی بدون توجه به هدف دشمن معنی ندارد، تاکید کرد: موضوع فتنه موضوع کلیدی است و در کوتاه‌مدت در خصوص انتخابات و در بلندمدت در زمینه استحاله جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده اند.

فریادرس با اشاره به وظیفه بسیج در آگاه‌سازی مردم در زمینه فتنه و فتنه‌گر بیان داشت: مردم باید بدانند کسی که در شرایط بحرانی به داد انقلاب نرسد قابل اعتماد نیست و راه حل این امر نیز تبیین است.

وی خطرنشان کرد: مردم هر قدر متوجه شرایط فتنه 88 باشند، کمک می‌کند تا نیروهای انقلابی مسائل را به دست گیرند و غرب‌زدگان نمی‌توانند اقدامی در کشور انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات