خبرهای داغ:
سردار صدیقی در همایش «شکوه ایستادگی بسیجیان» قهاوند:
مسئول بازرسی قرارگاه امام حسین (ع)در غرب کشور گفت: وظیفه ما در بسیج روشنگری و بصیرت افزایی است و باید از راه‌های مختلف مردم را آگاه کنیم که جریان‌های سیاسی را بشناسند و مردم بدانند چه خطوط و جریانی متمایل به سازش با غرب است.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۲۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی صدیقی امروز در همایش «شکوه ایستادگی بسیجیان» در مدرسه بعثت قهاوند اظهار کرد: بسیج نهالی بود که به دست امام خمینی (ره) کاشته شد و به گفته رهبر معظم انقلاب اکنون به یک درخت پرثمری تبدیل شده ‌که نه تنها کشور ما بلکه کشورهای دیگر را متعلم ساخته است، ثمره‌ای که هر چه می‌گذرد شیرینی و ثمره‌های بیشتر می‌شود.

وی در غرب کشور خوش‌بینی به غرب عقب‌ماندگی در تمام عرصه‌ها اعم از علمی‌ و اقتصادی را به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: تجربه عینی ملت ما نشان داده که نزدیک و خوش‌بین شدن به کشورهای ظالم غربی باعث متوقف شدن پیشرفت‌ها می‌شود که این موضوع را ما در ۵۰ سال حکومت‌داری پهلوی‌ها به وضوح دیدیم.

مسئول بازرسی قرارگاه امام حسین (ع)افزود: نخستین چارچوب استکبار در جریان نفوذ این است که آن‌ها می‌خواهند، در ایران القا کنند برای پیشرفت و زندگی در دنیای امروز باید با کدخدای دنیا یعنی آمریکا کنار بیاییم؛ متأسفانه عده‌ای نیز داخل کشور این حرف‌های آمریکایی را تکرار می‌کنند.

وی بیان داشت: شکی نیست که یکی از برنامه های آمریکا در بعد سیاسی تاثیرگذاری بر انتخابات ایران و همسو شدن با کسانی است که در رأس امور کشور قرار گیرند و با منافع آمریکا در منطقه در تضاد نیستند.

صدیقی ادامه داد: وظیفه ما در بسیج روشنگری و بصیرت افزایی است و باید از راه‌های مختلف مردم را آگاه کنیم که جریان‌های سیاسی را بشناسند و مردم بدانند چه خطوط و جریانی متمایل به سازش با غرب است.

وی به تشریح پروژه های نفوذ آمریکا در سه مقطع زمانی در کشور پرداخت و تصریح کرد: اولین نفوذ در فتنه سال 78، دومین آن در فتنه سال 88 و پروژه سوم به بهانه هسته ای است که مقام معظم رهبری با تذکرات و رهنمود های خود، دولت و مردم را هوشیار کردند.

مسئول بازرسی قرارگاه امام حسین (ع) عنوان کرد: مردم بصیر ما نسبت به این مسئله آگاه بوده و وظیفه دولت آن است که در عمل با تبعیت از فرمایشات رهبری سدی در برابر نفوذ آمریکا باشند.

وی گفت: دشمن طراحی می‌کند تا حساسیت را از مسئولان بگیرد و مسائلی مانند وابستگی اقتصادی و بی‌بندوباری را در جامعه عادی‌سازی کند اما ما باید با چشم باز و حساسیت ویژه به تمام مسائل بنگریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات