خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان:
فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان گفت: ولایت‌پذیری و بصیرت از مهمترین و بارزترین خصوصیات بسیجیان است.
کد خبر: ۸۶۰۰۸۶۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هوشنگ صمدی مطلوب در جلسه شورای حوزه خادم پر بیان کرد: بسیجیان دارای ویژگی‌هایی هستند و همین ویژگی‌ها و خصوصیات است که آنها را متفاومت می‌کند، بسیج با ورود خود کلید طلایی گشایش تمام قفل‌ها و آسان کننده سختی‌ها است.
وی با بیان اینکه از جمله خصوصیات بسیج اخلاص است، ادامه داد: بسیاری از کارهایی که بسیج و بسیجی انجام داده در جامعه دیده نمی‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان بیان داشت: نمونه اخلاص بسیجی را می‌توان از زبان همسر شهید فانوسی شنید که شهید یک تخریبچی ماهر بود ولی هیچگاه آن را ابراز نمی‌داشت.

وی با تأکید بر این مهم که بسیج تنوع سنی دارد و از کودک تا پیرمرد هفتاد ساله در ان عضو هستند، تصریح کرد: این روحیه و تفکر بسیجی بر گرفته از فرهنگ شهادت طلبی است .

صمدی‌مطلوب افزود: ابتکار خلاقیت در بسیج بسیار است و نمونه آن خلاقیت شهید طهرانی مقدم است که همیشه این شهید اذعان می‌کرد که من می‌توانم و انجام می‌داد و موفق می‌شد .

وی با بیان اینکه شهیدان واقعا گلچین شده هستند، اضافه کرد: خصوصیات بسیجیان بسیار است و مهمترین آن ولایت پذیری است که در فتنه 88 هر جا که نیاز بود بسیج حضور می‌یافت و 9دی یک نمونه از ولایت مداری بسیجیان بود.

فرمانده حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان گفت: بسیجیان حوزه مقاومت در پنجم آذر در سالن ابن سیناحماسه حضور دیگری را خلق کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات