خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

آمریکا لحظه ای از دشمنی با ایران اسلامی کوتاه نمی‌آید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: آمریکا لحظه ای از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی‌آید بنابراین ما باید همواره هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۲۹
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
آمریکا لحظه ای از دشمنی با ایران اسلامی کوتاه نمی‌آیدحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در نهاوند با تبریک هفته بسیج بیان داشت: بسیج عبارت است از مجموعه انسان‌های مخلص که با روحیه جهادی برای پیشرفت کشور مشغول به تلاش و فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بسیج دوستداران انقلاب را امیدوار و دشمنان آن را ناامید می‌کند، افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در تمام مراحل زند گی و تصمیم‌گیری‌ها در امورات شخصی و اجتماعی باید از حضرت علی (ع) الگو گرفت و بسیج باید همواره به این موضوع توجه داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به ماه صفر تصریح کرد: یاران پیامبر(ص)و امام حسین(ع) و منتظران حضرت مهدی(عج) ویژگی‌های خاصی دارند که از شاخص‌ترین آن بصیرت است.

وی ادامه داد: از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به شناخت حق از باطل به ویژه در فتنه‌ها، روحیه شهادت طلبی و ایثار و رو حیه استکبارستیزی اشاره کرد که بسیج باید این ویژگی‌ها را در خود پرورش دهد.

شیرزادی ابراز داشت: ما نباید زیر سلطه استکبار و آمریکا برویم چراکه امام(ره) فرمود «آمریکا شیطان بزرگ است».

وی با بیان اینکه ملت ایران متوجه شده است که این شیطان بزرگ در منطقه ایجاد فتنه و نا امنی می کند، گفت: هیچ اعتمادی به آمریکا نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: آمریکا لحظه ای از دشمنی با جمهوری اسلامی ایران کوتاه نمی‌آید بنابراین ما باید همواره هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات