خبرهای داغ:
با حضور بانوان بسیجی و جشن تولد 4 سالگی شهید مدافع حرم؛

یادواره شهدای مدافع حرم در شهرک مدنی همدان برگزار شد

یادواره شهدای مدافع حرم با حضور فرزند شهید مجتی کرمی در حسینیه امام سجاد (ع) شهرک مدنی مدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۵۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جشن تولد ریحانه دختر 4 ساله شهید مدافع حرم در یادواره شهیدان مدافع حرم با حضور خانواده این شهید والا مقام در حسینیه امام سجاد (ع) شهرک مدنی همدان به همت حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) و بسیجیان پایگاه شهید سرداریان و با حضور با شکوه بانوان بسیجی استان شهیدپرور همدان برگزار شد.

دراین مراسم که همزمان بود با روز تولد ریحانه دختر شهید مجتبی کرمی،قسمتی از صحبت های این شهید والا مقام قرائت شد.

این شهید مدافع حرم در وصایای خود به خانواده اش بیان کرده یبود:" من دختر سه ساله ام ریحانه برایم خیلی عزیز است ولی دفاع از حرم سه ساله امام حسین (ع) برایم عزیز تر است، من می روم تا ریحانه سه ساله من در امنیت باشد".

در این مراسم رضا هوشیار در خصوص علت حضور نیروهای مجاهد ایران در سوریه سخن گفت و اظهار کرد:سوریه و عراق سپر دفاعی ایران است و مقاومت در آن نباید شکسته شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان برخی جنایات وحشیانه گروه تکفیری داعش افزود:جنایت های داعش به مراتب صد برابر فجیح تر از جنایات منافقین صدر اسلام است.

وی با بیان اینکه این گروه تکفیری به طرزوحشتناکی افراد را به شهادت می رسانند در خصوص لزوم کمک به جبهه مقاومت سوریه سخن گفت و افزود: تصور کنید که هر کدام از شما میزبان یک خانواده سوریه ای هستید و هزینه آن را به جبهه مقاومت اهدا کنید.

هوشیار با بیان خاطراتی از دوران اسارت و دفاع مقدس شهید امیر عباس فضل الهی را نماد اخلاص دانست و جوانان را به انس با شهدا و الگو گیری از رفتار و منش آنها دعوت کرد.

گفتنی است؛ برگزاری نمایشگاه کتاب، معرفی و اهدا کتاب دختر شینا و تجلیل از بسیجیان نمونه از دیگر برنامه های جانبی این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات