خبرهای داغ:
سردار ابوحمزه در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه علامه حلی یک همدان:

بسیجیان با بصیرت توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به تلاش‌های دشمن به نفوذ در انقلاب جمهوری اسلامی گفت: تلاش همه جانبه بسیجیان همراه با بصیرت زمینه‌ساز خنثی کردن توطئه‌های دشمن خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۳۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع دانش‌آموزان بسیجی آموزشگاه علامه حلی یک همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نتیجه پیشرفت علمی دانش‌آموزان بسیجی همراه با معنویت و رضای خداوند متعال، شهید سرلشکر همدانی خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن به نفوذ در انقلاب جمهوری اسلامی افزود: تلاش همه جانبه بسیجیان همراه با بصیرت زمینه ساز خنثی کردن توطئه های دشمن خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن درصدد نفوذ بوده که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب تاکنون راه به جایی نبرده و اکنون در تلاش است با روش‌های جدید روزنه نفوذ را ایجاد کند.

وی ادامه داد: اگر بسیجیان نخبه با تاثیر از شهدا آرمان‌های امام(ره)، معنویت و اصول اسلامی را در کنار کسب علم قرار دهند قطعاً موفقیت‌های آنان بیشتر می شود.

ابوحمزهه تصریح کرد: اکثر پیشرفت‌هایی که امروزه در کشور حاصل می شود نتیجه همین معنویت در کنار تحقیق و پژوهش است که مصداق بارز آن شهید احمدی روشن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات