خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت قهاوند:

آمریکا بعد از برجام در صدد بازسازی قدرت خود است

فرمانده مرکز مقاومت قهاوند با اینکه محدود کردن قدرت نفوذ ایران در منطقه میسر نیست، گفت: امروز آمریکا بعد از موضوع برجام در صدد است قدرت خود را بازسازی کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
آمریکا بعد از برجام در صدد بازسازی قدرت خود است
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن مرادی در یادواره شهدای جامعه زنان در روستای یسرلو با تبریک به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اهمیت و فلسفه بسیج افزود: بسیج بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون وارد عمل شد که یکی از عرصه‌های مهمی که بسیج در آن خوب درخشیده عرصه امنیتی است که در طول دوران انقلاب اسلامی با گوش به فرمان فرماندهی کل قوا فتنه های گوناگونی را مدیریت و خنثی کرده است.

وی به موضوع استکبار و در رأس آن آمریکا اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل عمده دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی با کشور ایران تفکر انقلاب است که روز به روز در حال گسترش بوده و نمونه بارز آن بیداری اسلامی در غرب آسیا است.

فرمانده مرکز مقاومت قهاوند با اشاره به جنایات مختلف آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکا معتقد است با پیدایش انقلاب اسلامی و تأثیر به سزای آن در جهان زمینه فروپاشی آمریکا را به همراه دارد .

وی با اشاره به اینکه محدود کردن قدرت نفوذ ایران در منطقه میسر نیست، گفت: امروز آمریکا بعد از موضوع برجام در صدد است قدرت خود را بازسازی کند .

مرادی در پایان با تأکید بر برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: برگزاری اینگونه مراسمات باعث استمرار روحیه ایثار و شهادت طلبی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار