خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اجرای 1700 عنوان برنامه طی هفته بسیج در همدان

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از اجرای بیش از یک هزار و 700 عنوان برنامه و پخش 800 دقیقه برنامه از صدا و سیمای استانی همدان در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۱۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی بقایی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: شعار هفته بسیج امسال «بسیج دست قدرت خدا» است که این دست قدرت را در کشور و جبهه مقاومت می‌بینیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: بیش از یک هزار و 700 عنوان برنامه پیش‌بینی شده و 800 دقیقه برنامه از صدا و سیمای استانی همدان تولید می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اهم برنامه‌های هفته بسیج هر روز صبح از رادیو همدان اطلاع‌رسانی می‌شود، عنوان کرد: برنامه کلیدی این ایام موضوع حلقه‌های صالحین است که پیش‌بینی شده تا در هر روز از هفته بسیج هر حلقه در مساجد برنامه داشته باشد و در این راستا مساجد کل استان درگیر اجرای برنامه‌های هفته بسیج می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان 9 هزار حلقه صالحین فعال است، افزود: تعداد حلقه‌های صالحین تا پایان سال به 9 هزار و 500 افزایش می‌‍یابد.

بقایی اظهار داشت: حداکثر 21 و حداقل 12 نفر و به طور میانگین در حلقه‌ها 15 نفر حضور دارند و جلسات هر قشری به تناسب شرایط تشکیل می‌شود و سپاه بیشتر نقش هدایت کننده را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه 100 هزار بسیجی عضو حلقه‌های صالحین در همدان هستند، گفت: اعضا در 20 قشر بسیج استان عضویت دارند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: چیزی که در استان اتفاق افتاده موضوع کمی است ولی امسال به دنبال کیفی‌سازی و تاثیرگذاری حلقه‌ها هستیم، ضمن اینکه جهت گیری کلی در برنامه های بسیج کیفی سازی است.

وی عنوان کرد: مراسم اربعین سردار شهید همدانی نیز روز پنجشنبه 28 آبان ماه با حضور شخصیت‌های کشوری و لشگری و با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در حسینیه امام(ره) شهر همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات