خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بزرگ «میقات صالحین» در قهاوند

فرمانده سپاه قهاوند از برگزاری همایش بزرگ «میقات صالحین» و نشسست‌های بصیرتی و روشنگری در آستانه هفته مبارک بسیج در قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۳۸۷۲
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن مرادی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «میقات صالحین» در قهاوند اظهار داشت: این همایش با حضور بسیجیان شهرستان قهاوند در میعادگاه‌های نماز جمعه، با حضور حلقه‌های صالحین و به منظور حفظ و ارتقای انسجام و بصیرت افزایی بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسجد جامع قهاوند در روز 29 آبان ماه شاهد برگزاری همایش بزرگ میقات صالحین با حضور حلقه های تربیتی صالحین قهاوند خواهد بود.

فرمانده سپاه قهاوند تصریح کرد: امسال رویکرد بسیج به سمتی خواهد بود که جامعه هدف خود را هدایت و مدیریت کند و البته بسیج با بصیرت و هوشیاری تمام این مامورین خطیر را در دستور کار خواهد داشت .

وی گفت: در این حلقه ها شرکت کنندگان به بیان مسایل سیاسی، فرهنگی، احکام و ... می پردازند

مرادی با اشاره به برگزاری نشست سیاسی و بصیرتی در مسجد جامع شهر قهاوند افزود: سلسله نشستهای روشنگری و بصیرت افزایی در راستای روشنگری افکار عمومی در خصوص مسائل کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه 25 آبان ماه سرهنگ آخوندی از هادیان سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به منظور ایجاد روشنگری در بین آحاد مردم قهاوند در مسجد جامع این شهر حضور خواهد یافت.

فرمانده سپاه قهاوند بیان کرد: به منظور بازشناخت اهداف انقلاب اسلامی و تبیین ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی، نشست‌های روشنگری انقلاب اسلامی در این مسجد تشکیل می‌شود.

وی گفت: مردم ایران اسلامی با وحدت و یکپارچگی توانستند در برابر تهدیدات گوناگون دشمنان ایستادگی کنند و هم اکنون نیز با اتکا به قدرت الهی در علوم مختلف به پیشرفت های زیادی دست یافته اند.

مرادی افزود: دشمنان اسلام با سرمایه گذاری در بخش ماهواره تلاش دارند با تولید برنامه های مختلف ضدفرهنگی، جوامع اسلامی بخصوص ایران را از راه اصلی خود منحرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار