خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری ملایر:

حفظ تفکر و روحیه بسیجی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

سرپرست فرمانداری ملایر گفت: اگر تفکر و روحیه بسیجی را در جامعه حفظ کنیم همواره پیروز و موفق خواهیم بود و انقلاب اسلامی ما بیمه خواهد بود.
کد خبر: ۸۵۹۴۹۰۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا قیاسی در ستاد پشتیبانی هفته بسیج در فرمانداری ملایر با اشاره به تأثیرات بسیج در جامعه اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی و در هجوم 50 کشور دنیا به ایران ملت ایران جانانه از کشور خود دفاع کرده و جان دادند ولی ذره‌ای از خاک ایران اسلامی را به دشمن واگذار نکردند.

وی بسیج را مولود انقلاب برای دفع شرها و فتنه‌ها دانست و بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بلافاصله توسط صهیونیسم‌ها مسئله فتنه قومیت‌ها به وجود آمد که با هوشیاری امام و مردم در نطفه از بین رفت.

سرپرست فرمانداری ملایر گفت: امام خمینی(ره) با دستور تشکیل بسیج برای دفع شرها و حفظ دستاوردهای انقلاب و جهاد برای سازندگی در کشور وضع نابسامان کشور را پس از پیروزی انقلاب احیا کرد.

وی گفت: هر کس به عقبه و داشته‌ها و فرهنگ خود افتخار می‌کند و افتخار ما عقبه 1400 ساله ائمه(ع) و اسلام و افتخار انقلاب ما بسیج است.

قیاسی گفت: اگر تفکر بسیجی و روحیه بسیجی را در جامعه حفظ کنیم همواره پیروز و موفق خواهیم بود و انقلاب اسلامی ما بیمه خواهد بود.

وی امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدای دانست و بیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی امن‌ترین آسمان منطقه رادار است همه‌روزه تعداد زیادی هواپیما از آسمان ایران عبور می‌کند همگی به برکت انقلاب و خون شهدایی است که درراه حفظ اسلام و انقلاب ریخته شده است.

سرپرست فرمانداری ملایر گفت: امروز مهم‌ترین وظیفه ما حفظ و حراست از خون شهدا و دستاوردهای آنان بوده و باید همچنان عزت و سربلندی ایران اسلامی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات