خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملایر با اشاره به اجرای 170 عنوان برنامه طی هفته بسیج در ملایر گفت: در این هفته چهار یادواره شهدا در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۶۰۹۲
|
۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی رستمی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سپاه ملایر با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های سپاه ملایر در هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار محوری " بسیج دست قدرت خدا" برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 170 برنامه فرهنگی، بصیرتی در هفته بسیج در ملایر بیان کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان ملایر برنامه‌ریزی‌شده است.

وی افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 29 آبان ماه و همزمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در بازارچه شهرداری ملایر آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه ملایر گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال باسیاست‌های تقویت روحیه استکبارستیزی، جلوگیری از نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دشمنان و سیاست‌های تبیین اقتصاد مقاومتی و نقش بسیج در توسعه اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود.

وی گفت: حضور در نماز جمعه، برگزاری میقات صالحین 50 حلقه صالحین ، دیدار با ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.

رستمی با اشاره به برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی در ملایر بیان کرد: در جهت تبیین هر چه بیشتر اقتصاد مقاومتی همایش اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان اقتصادی در اولین روز از آذر در سالن شهید آوینی کانون بسیج ملایر برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری چهار یادواره شهدا و کوه‌پیمایی بسیجیان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر است.

فرمانده سپاه ملایر با اشاره به اعزام یک گروه از دانش آموزان پسر در این هفته به مناطق عملیاتی غرب کشور بیان کرد: حدود دو هزار نفر از دانش آموزان دوم دبیرستان امسال از ملایر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند که در هفته بسیج 360 نفر از دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد.

وی گفت: همایش پرشور 4 هزارنفری اقشار مختلف بسیجیان در روز 5 آذر همزمان با روز بسیج با حضور سخنران و مداح کشوری خاتمه در همایش بسیجیان عاشورایی در سالن الغدیر ملایر برگزار می‌شود.

رستمی افزود: در این هفته به‌منظور تبیین توانمندی بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن سلسله نشست‌های بصیرتی در مساجد، پایگاه‌ها، مدارس و دانشگاه‌های ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات