خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان خبر داد

برگزاری مسابقات فوتسال و دو میدانی در هفته بسیج

مسول تربیت بدنی حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر از برگزاری مسابقات فوتسال و دو میدانی در راستای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی بسیجیان در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۹۳۴۲۹
|
۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

قاسم جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان بیان داشت: در کنار فعالیت‌های فرهنگی مذهبی در بستر پایگاه مقاومت شهید خادم‌پر سعی شده تا بسیجیان در برنامه‌های ورزشی و حفظ آمادگی جسمانی حضور داشته باشند.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های ورزشی و تمرین‌های آمادگی جسمانی گامی در راستای بالا بردن سطح توانایی‌های بسیجیان در کنار فعالیت‌های فرهنگی است و در اولویت امور قرار دارد.

مسئول تربیت بدنی حوزه مقاومت سردار شهید حسین خادم پر همدان تصریح کرد: باتوجه به برگزاری مسابقات ورزشی در عرصه های مختلف ورزشی و حضور حداکثری و استقبال بسیجیان سطح توانایی‌های آنها مثبت ارزیابی شد.

وی با اشاره به هفته بسیج ابراز داشت: در این هفته برنامه‌های متنوعی از جمله مسابقات فوتسال و دو میدانی در نظر گرفته شده که سهم قابل توجهی در ترغیب جوانان به ورزش دارد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته باباشگاه ورزشی و مربیان رشته‌های مختلف حوزه مقاومت خادم‌پر آمادگی خود را در برگزاری کلاس‌های رزمی و ورزشی برای بسیجیان اعلام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات